نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳

لو رفتن تصاویر بیشتر از بازی Starfield

تصاویر بیشتری از نسخه‌ی ۲۰۱۸ بازی Starfield شرکت بتسدا فاش شده است که بخش‌های مختلف این نقش‌آفرینی علمی-تخیلی را نشان می‌دهد.

با اینکه شرکت بتسدا از زمان معرفی بازی Starfield در سال ۲۰۱۸ تا امروز تریلرهای زیادی از آن را به اشتراک نگذاشته است، اما در چند سال گذشته تصاویری از این محصول علمی-تخیلی نقش‌آفرینی مورد انتظار به بیرون درز کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجموعه‌ای دیگر از تصاویر بازی استارفیلد فاش شده است.

ظاهرا تصاویر تازه نیز مانند تصویرهای لورفته‌ی قبلی به نسخه‌ی چند سال قبل بازی Starfield مربوط می‌شوند. این تصاویر بخش‌های مختلفی از نسخه‌ی ناتمام استارفیلد را نشان می‌دهند و تمرکز اصلی آن‌ها روی نمایش نمای بیرونی یک ایستگاه فضایی احتمالی است. این عکس‌ها برخی از عناصر رابط کاربری را نیز به نمایش می‌گذارند که در تصاویر لورفته‌ی پیشین نیز قابل تشخیص بود. شما می‌توانید تصاویر تازه بازی استارفیلد را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

تصاویر لورفته از نسخه ۲۰۱۸ بازی Starfield

با اینکه تابه‌حال گیم‌پلی بازی Starfield به نمایش در نیامده است، اما شرکت بتسدا به‌طور مرتب با پخش سری ویدیوهای پشت صحنه‌ی Into the Starfield اطلاعات بیشتری راجع به آن را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. توسعه‌دهنده‌ی بازی قبلا اعلام کرد که نهایتا در تابستان سال جاری به‌سراغ نمایش این اثر نقش‌آفرینی علمی-تخیلی خواهد رفت. شایعاتی نیز از نمایش این بازی در رویداد احتمالی مایکروسافت در آینده به گوش می‌رسد. باتوجه‌به لغو E3 2022 باید دید کنفرانس ایکس باکس در چه زمانی برگزار می‌شود.

بازی استارفیلد برای انتشار در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا شرکت بتسدا کاملا از این موضوع اطمینان دارد که بازی بدون تأخیر به‌دست گیمرها خواهد رسید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده