نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

اعلام زمان آغاز سرور تست عمومی فصل ۹ بازی The Division 2

شرکت یوبیسافت تاریخ آغاز به کار سرور تست عمومی فصل نهم بازی The Division 2 را اعلام کرد که احتمالا دارای یک حالت مرتبط با بازی The Division Heartland است.

استودیو Ubisoft Massive برای انتشار فصل ۹ بازی The Division 2 آماده می‌شود. سرور تست عمومی فصل تازه درحال‌حاضر برای پری‌لود در دسترس قرار گرفته است و از رآس ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه‌ی امروز مورخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) کارش را آغاز می‌کند. با اینکه تاریخ انتشار فصل نهم بازی دیویژن ۲ رسما اعلام نشده است، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا بازیکن‌ها در این فصل می‌توانند انتظار یک حالت جدید را داشته باشند.

طبق اطلاعاتی که توسط کاربری با نام GrumpierFaceman در توئیتر فاش شد، حالت تازه می‌تواند به بازی The Division Heartland ارتباط داشته باشد که اسپین‌آف مشابه Escape from Tarkov آتی مجموعه به‌حساب می‌آید. ظاهرا این حالت Welcome Heartland نام دارد و در آن بازیکن‌ها از هر آنچه می‌خواهند برای رویارویی با یکدیگر استفاده می‌کنند. مُردن در این حالت نیز به معنای از دست دادن هر آن چیزی است که با خود به منطقه می‌برید. باید دید که حالت تازه چه ارتباطی با اسپین‌آف دیویژن خواهد داشت. شما می‌توانید ویدیوی لورفته از حالت یادشده را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی The Division Heartland برای عرضه پیش از آوریل سال ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. طبق گزارش تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی، شرکت یوبیسافت درنظر دارد تا با برگزاری یک رویداد بزرگ جزئیات بیشتری از پروژه‌های آتی خود را با طرفدارها به اشتراک بگذارد. البته تاکنون اطلاعات زیادی از اسپین‌آف دیویژن فاش شده است. درضمن استودیو یوبیسافت مسیو اعلام کرد که بازنگری روی Specializations بازی The Division 2 به تعویق افتاده، اما هنوز در سال چهارم بازی از راه می‌رسد. بنابراین طی هفته‌های آتی نیز برای مطالعه‌ی اخبار بازی با زومجی همراه باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده