نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲

اضافه شدن Earthworm Jim 2 و دو بازی دیگر به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

Earthworm Jim 2 و دو بازی دیگر به‌زودی در دسترس کاربران سرویس Nintendo Switch Online قرار می‌گیرند.

روز گذشته نینتندو با انتشار یک تریلر از اضافه شدن سه بازی Dig Dug 2 ،Mappy-Land و Earthworm Jim 2 به سرویس اشتراکی نینتندو سوییچ آنلاین خبر داد. اواخر هفته‌ی گذشته متوجه شدیم نینتندو قرار است اپلیکیشن‌های کنسول‌های SNES و NES را در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی از دسترس خارج کند.

معمولا از دسترس خارج شدن برنامه‌های کنسول‌های قدیمی نینتندو روی سوییچ به هدف اضافه شدن بازی‌های جدید انجام می‌شود؛ بنابراین هواداران انتظار اضافه شدن بازی‌های جدیدی از کاتالوگ آثار کنسول Nintendo Entertainment System به سرویس سوییچ آنلاین را داشتند. آخرین بار در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ اپلیکیشن SNES از دسترس خارج شده بود و روز بعد بازی‌هایی مانند Jelly Boy و Bombuzal به این سرویس اشتراکی اضافه شدند.

Earthworm Jim 2 که در سال ۱۹۹۵ به‌صورت همزمان برای کنسول سگا جنسیس و سوپر ان‌ای‌اس منتشر شد، یکی از بازی‌های پلتفرمر محبوب دهه‌ی نود میلادی نینتندو به‌حساب می‌آید. همانند نسخه‌ی اول مجموعه، بازیکنان در نقش جیم که یک کرم خاکی است باید برای نجات شاهزاده‌خانم What's-Her-Name با Psy-Crow شرور که یک کلاغ در لباس فضایی است رو‌به‌رو شوند. بازی‌های آرکید معمایی Dig Dug II و Mappy-Land بازی‌های دیگری هستند که در این ماه در دسترس کاربران سرویس نینتندو سوییچ آنلاین قرار می‌گیرند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی‌های جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online به بازیکنان کنسول سوییچ اجازه می‌دهد تا به امکاناتی مانند بازی آنلاین، ذخیره‌سازی ابری و کاتالوگی از بازی‌های کنسول‌های Nintendo Entertainment System و SNES دسترسی داشته باشند. همچنین بازیکنان با انجام دادن مراحل و چالش‌های خاصی مانند کامل کردن دیگر بازی‌های قدیمی و جدید، امتیازهای Platinum نینتندو را دریافت کنند. این امتیازها برای خریداری بازی‌های دیجیتالی و خرید از فروشگاه محصولات فیزیکی نینتندو قابل استفاده است.

بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۳.۹۹، ۷.۹۹ و ۱۹.۹۹ به ترتیب به اشتراک یک ماهه، سه‌ماهه و سالیانه‌ای این سرویس دربیایند. همچنین آپدیت 2.0.0 اپلیکیشن این سرویس که اوایل این ماه منتشر شد تغییراتی مثبت کوچکی در طراحی منوها و صفحات این برنامه اعمال می‌کند. امکان تغییر وضعیت آنلاین کاربران و برطرف کردن باگ‌های برنامه از جمله دیگر تغییرات این به‌روزرسانی هستند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده