نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸

انتشار بسته الحاقی رایگان و پولی برای بازی فوتبالیست ها

شرکت بندای نامکو اعلام کرد که بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions میزبان محتوای رایگان و پولی جدید خواهد شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت بندای نامکو اعلام کرد که بازی فوتبالی Captain Tsubasa: Rise of New Champions میزبان محتوای تازه در قالب بسته‌های الحاقی رایگان و پولی خواهد شد. در وهله‌ی اول، بازیکن‌ها یک رویداد و قهرمان تازه با تمرکز روی مدرسه‌ی راهنمایی هیرادو (Hirado Middle School) دریافت می‌کنند و امکان تعامل با شخصیت‌هایی نظیر هیروشی جیتو و میتسورو سانو را نیز خواهند داشت. این رویداد رایگان خواهد بود و حالت جدیدی را نیز به بازی اضافه می‌کند. گیمرها از همین امروز می‌توانند به تجربه‌ی این رویداد بپردازند.

علاوه‌براین، یک بسته‌ی الحاقی پولی نیز برای بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions در نظر گرفته شده است. این بسته‌ی الحاقی که با نام Episode: Rising Stars شناخته می‌شود، روی داستان سه کاراکتر تارو میساکی، هیکارو ماتسویاما و کارل هاینز تمرکز دارد و از امروز مورخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. طرفدارها می‌توانند در آینده‌ی نزدیک انتظار راه‌یابی ۶ کاراکتر دیگر را نیز به بازی داشته باشند. شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی را برای نمایش محتویات بسته‌های الحاقی رایگان و پولی بازی فوتبالیست‌ها پخش کرده است که شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییج و کامپیوتر (در بستر استیم) قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده