// پنجشنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

پخش تریلر جدید Elden Ring با محوریت نمرات درخشان بازی

شرکت بندای نامکو اینترتینمنت به‌عنوان ناشر الدن رینگ، یک تریلر کوتاه و جدید از این بازی استودیو فرام‌سافتور پخش کرد که تحسین شدن فراوان آن از سوی منتقدها را نشان می‌دهد.

بازی Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. از آن‌جایی که این محصول استودیو ژاپنی فرام‌سافتور به‌شدت توسط منتقدها مورد ستایش قرار گرفت، شرکت Bandai Namco Entertainment در مقام ناشر الدن رینگ سراغ پخش یک تریلر جدید با محوریت نمرات بازی رفت.

اگر می‌خواهید خودتان موقع تجربه‌ی بازی برای اولین‌بار با برخی از باس‌های خاص الدن رینگ مواجه شوید، این تریلر کوتاه را نبینید. چون تعدادی از محیط‌ها و مبارزاتی را نشان می‌دهد که در تریلرهای قبلی، آن‌ها را مشاهده نکردیم.

دانلود ویدیو از آپارات

براساس اخبار بازی به‌صورت رسمی می‌دانیم که الدن رینگ به بیشتر از ۱۲ میلیون نسخه فروش جهانی رسید؛ تا بسیاری از بازیکن‌ها مشغول تلاش برای شکست دادن دشمن‌های متفاوت به هدف رسیدن به جایگاه لرد الدن باشند. جهان عظیم بازی Elden Ring پر از رازهای گوناگون، محیط‌های لایق اکتشاف، چشم‌اندازهای میخکوب‌کننده و فضاسازی‌های قدرتمند است.

اثر جدید هیدتاکا میازاکی چه در جلب توجه گیمرها و چه در دریافت تحسین رسانه‌ها خوش درخشید. نسخه PS5 الدن رینگ در لحظه‌ی نگارش این خبر و براساس ۷۶ بررسی ثبت‌شده در متاکریتیک، میانگین نمرات ۹۶ از ۱۰۰ منتقدها را دارد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده