نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶

انتشار ویدیویی جدید و ۱۰ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Forspoken

گیم‌پلی جدیدی از بازی Forspoken منتشر شده است که مبارزات و حرکات پارکور Frey برای حمله به دشمنان را نشان می‌دهد.

ماه گذشته اسکوئر انیکس، ناشر بازی Forspoken اعلام کرد تاریخ عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی که برای برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد، تا تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) به تعویق افتاده است. حالا ویدیو گیم‌پلی جدیدی از این بازی منتشر شده است که صحنه‌هایی از مبارزات و مناطق مختلف جهان بازی مثل شهر Sideways City را نشان می‌دهد.

در این نمایش جدید که آخرین بخش از پوشش اختصاصی این ماه وب‌سایت گیم‌اینفورمر از بازی فوراسپوکن است، مبارزه‌ی شخصیت اصلی بازی یعنی Frey Holland با دشمنان تسخیر شده‌ی بازی و مینی‌باس Pitiless Arbiter را شاهد هستیم. دو حرکت Dashing و Dodging از قدرت‌های اصلی فری برای رودرویی با تهدیدات دنیای Athia هستند و او می‌تواند با استفاده از جادوی levitation پس از وارد کردن ضربات سرعتی به آرامی روی زمین فرود بیاید. البته استفاده از همه‌ی این قابلیت‌ها به میزان نوار استقامت Frey وابسته است و در صورت زمان‌بندی اشتباه و خالی بودن نوار استقامت می‌تواند موجب سقوط و آسیب دیدن Frey شود. شما می‌توانید این نمایش جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هنوز جزئیات بیشتری از داستان و دنیای Athia که Forspoken در آن جریان دارد منتشر نشده است، اما حضور نویسندگانی مانند گری ویتا (نویسنده فیلمنامه جنگ ستارگان: روگ وان)، امی هنینگ (خالق سری آنچارتد) و تاد استاشویک (نویسنده داستان بازی کنسل‌شده‌ی Project Ragtag از دنیای جنگ ستارگان) در تیم نویسندگی این بازی انتظارهای بازیکنان از جهان Athia را تا حد زیادی بالا برده است. همچنین ساخت موسیقی متن بازی نیز بر عهده‌ی گری شیمن و بر مک‌کرری که‌ به‌ترتیب آهنگسازی آثاری مانند سری بایوشاک و بازی‌های جدید مجموعه خدای جنگ را در کارنامه دارند خواهد بود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این بازی به مدت ۲۴ ماه در انحصار کنسولی پلی استیشن 5 خواهد بود و بنابراین هواداران این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس باید حداقل تا ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ برای تجربه‌ی جدیدترین ساخته‌ی تیم Luminous Productions منتظر بمانند. این بازی همچنین از نخستین بازی‌های ۷۰ دلاری روی پلتفرم کامپیوتر است و باید منتظر واکنش کاربران پی‌سی نسبت به این قیمت‌گذاری در هنگام انتشار بازی باشیم.

 جوایز پیش‌خرید نسخه کامپیوتر بازی Forspoken

تمامی کاربرانی که تا پیش از انتشار نسبت به پیش‌خرید هر نسخه از بازی اقدام کنند، به مواردی منحصربه‌فرد دسترسی خواهند داشت. شنل Elite Cloak می‌توانند ضربه‌های هجومی فری را در هنگام بازیابی سلامتی افزایش دهد. گردنبند Spectra Combo Necklace شانس شکست دادن دشمنان در هنگام استفاده از حرکات پارکور را افزایش می‌دهد و لاک‌های ناخن Overclock Nails سرعت بازیابی جادوی پشتیبان را در هنگام پر بودن جادوی Surge افزایش می‌دهد.

خریداران نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی روی کامپیوتر نیز مواردی مثل کتاب‌ هنری و موسیقی متن بازی و همچنین بسته‌الحاقی پیش‌درآمد Forspoken: In Tanta We Trust را که قرار است در فصل بهار ۲۰۲۳ منتشر شود دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده