نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷

عبور تعداد بازیکن های Dead by Daylight از ۵۰ میلیون

بازی چندنفره ترسناک پرطرفدار Dead by Daylight استودیو Behaviour Interactive به رکورد جدیدی در زمینه‌ی تعداد بازیکن دست یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Dead by Daylight به رکورد جدیدی در زمینه‌ی تعداد بازیکن‌ها دست یافته است. زمانی‌که این بازی پرطرفدار چندنفره‌ی ترسناک برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد، هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد که بتواند حتی به موفقیت‌های پی‌درپی شش سال گذشته نزدیک هم بشود. استودیو Behaviour Interactive در طول این سال‌ها با انتشار به‌روزرسانی‌های مداوم پشتیبانی بسیار خوبی از این بازی داشته است.

جای تعجبی ندارد که بازی Dead by Daylight با این پشتیبانی عالی به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابد. استودیو بیهیویر اینتراکتیو اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که مجموع تعداد بازیکن‌های این بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها از مرز ۵۰ میلیون بازیکن عبور کرده است. این توسعه‌دهنده در این توئیت می‌نویسد: «از همه‌ی بازیکن‌ها سپاسگزاریم و امیدواریم که شما را در فضای مه‌آلود بازی ببینیم». باتوجه‌به اینکه به‌طور مستمر به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدیدی برای این بازی ترسناک منتشر می‌شود، دور از ذهن نیست که شاهد افزایش بیشتر تعداد بازیکن‌های آن در سال‌های آتی باشیم.

دانلود از آپارات

بازی Dead by Daylight درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. نسخه‌ی موبایل این بازی نیز برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و می‌توان به تجربه‌ی آن پرداخت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده