نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

تاخیر عرضه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تا بهار ۲۰۲۳

طبق اعلام نینتندو، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد و طرفداران باید زمان بیش‌تری منتظر آن بمانند. 

در جریان نمایشگاه E3 2021 بود که نینتندو با پخش تریلری از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2، اعلام کرد که این اثر مورد‌انتظار در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. با این حال دقایقی پیش، اکانت توییتر رسمی نینتندو ویدیویی با حضور ایجی آئونوما، تهیه‌کننده مجموعه زلدا منتشر و اعلام کرد که بازی، تا بهار سال ۲۰۲۳ تاخیر خورده است. با این حساب بازیکنان تقریبا یک سال دیگر باید برای تجربه The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 منتظر بمانند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌گفته آئونوما، تیم سازنده برای اینکه بتوانند بازی را به تجربه‌ای شگفت‌انگیز و با‌کیفیت تبدیل کنند، سخت مشغول کار هستند. آئونوما همچنین ضمن عذرخواهی، از طرفداران درخواست کرده تا برای به نتیجه رسیدن این تلاش‌ها، کمی بیش‌تر منتظر بازی بمانند. تهیه‌کننده بازی در پایان هم یادآوری کرد که جهان بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 قرار است بازیکنان را به مناطقی مثل آسمان هم ببرد و البته که گستردگی این جهان،‌ فقط هم محدود به این ویژگی نیست و بازیکنان ویژگی‌ها و مکانیک‌های جدید گیم پلی را در این اثر تجربه خواهند کرد. 

لطفا نظرات خود را در مورد تاخیر در عرضه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده