// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Kirby and the Forgotten Land

در جریان هفته منتهی به ۶ فروردین ماه، بازی Kirby and the Forgotten Land توانست صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

طی هفته‌های گذشته، بازی Gran Turismo 7 صدرنشین جدول فروش هفتگی بود و به‌دنبال آن بازی Elden Ring رتبه دوم را داشت تا این دو پیشتاز چارت انگلستان باشند. این در حالی است که در هفته منتهی به ششم فروردین ماه، شاهد دو بازی تازه هستیم که دراین‌میان جایگاه‌های سابق الدن رینگ و گرن توریسمو 7 را از آن خود کرده‌اند.

بازی Kirby and the Forgotten Land در هفته اول عرضه خود صدرجدول را تصاحب کرده است و به‌دنبال آن بازی Tiny Tina's Wonderlands شرکت Gearbox Entertainment دوم شده است. در ادامه‌ی جدول، بازی Elden Ring سوم شده است و Gran Turismo 7 هم حدود یک ماه بعد از انتشار، رتبه چهارم را از آن خود کرد. همچنین می‌بینیم که بازی Pokemon Legends: Arceus پنجم شده است.

در نیمه‌ی دوم جدول، بازی FIFA 22 و New Super Mario Bros U Deluxe مجددا به جمع ۱۰ بازی برتر پیوستند و به‌ترتیب رتبه‌های ششم و هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. در انتهای جدول هم بازی WWE 2K22 هشتم شد و بازی‌های Horizon Forbidden West و Mario Kart 8: Deluxe به‌ترتیب نهم و دهم شده‌‌اند.

دراین‌میان اشاره کنم که GhostWire: Tokyo، سومین بازی تازه عرضه‌شده‌ی هفته منتهی به ۶ فروردین ماه بود و فقط توانست جایگاه یازدهم را به خود اختصاص دهد. در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی برتر چارت فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در انگلستان را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Kirby and the Forgotten Landهفته اول انتشار
۲-Tiny Tina's Wonderlandsهفته اول انتشار
۳۲Elden Ring
۴۱Gran Turismo 7از دست دادن رتبه پس از سه هفته صدرنشینی
۵۴Pokemon Legends: Arceus-
۶۱۲FIFA 22بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۱۷New Super Mario Bros U Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۳WWE 2K22-
۹۷Horizon Forbidden West-
۱۰۱۱Mario Kart 8: Deluxeبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده