نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷

همکاری Double Eleven با بتسدا برای تولید محتوای تازه برای Fallout 76

استودیو Double Eleven تأیید کرد که با همکاری بتسدا روی «مجموعه‌ای از محتوای هیجان‌انگیز تازه» برای بازی Fallout 76 کار می‌کند که اواخر سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

فصل ۸ بازی Fallout 76 در اوایل ماه آغاز شد و محتوای تازه بسیاری را برای بازیکن‌ها به ارمغان آورد. البته همان‌طور که شرکت بتسدا پیش از این بارها تأکید کرد، هنوز محتوای زیادی در راه این بازی نقش‌آفرینی آنلاین است. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که برخی از این محتویات با همکاری یک توسعه‌دهنده‌ی دیگر ساخته می‌شوند.

استودیو Double Eleven که تولید بازی بقامحور پرطرفدار Rust را در کارنامه دارد، اخیرا در وب‌سایت خود اعلام کرد که مشغول توسعه‌ی «چالش‌های تازه» برای بازی Fallout 76 است. ظاهرا شرکت‌ بتسدا و استودیو دابل ایلون از اواخر سال ۲۰۲۰ شروع به مذاکراتی برای همکاری کردند و از آن زمان با یکدیگر روی محتوای جدیدی برای فال‌اوت 76 کار می‌کنند. باید دید که این محتواهای تازه دقیقا شامل چه مواردی است و تا چه اندازه باعث رضایت بازیکن‌ها خواهد شد. بااین‌وجود استودیو Double Eleven می‌گوید که روی «مجموعه‌ای از محتوای هیجان‌انگیز تازه» کار می‌کند.

لی هاچینسون، مدیرعامل استودیو دابل ایلون در این‌باره گفت: «مایه‌ی افتخار است که برای کار روی یکی از ماندگارترین مجموعه بازی‌های تاریخ به شما اعتماد شود. اعضای تیمی که برای کار روی بازی Fallout 76 گرد هم آوردیم، اشتیاق فراوانی به این مجموعه دارند. کار با شرکت بتسدا رؤیایی بود که به حقیقت پیوست». اوایل امسال شرکت Bethesda برنامه‌های خود برای پشتیبانی از فال‌اوت ۷۶ در سال ۲۰۲۲ را به‌طور خلاصه تشریح کرد، اما ظاهرا آن‌ها برنامه‌های بیشتری برای این بازی در آینده دارند. گویا این شرکت یک نقشه‌ی راه تقریبا پنج ساله برای پشتیبانی از بازی تعیین کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده