نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸

رونمایی بندای نامکو از بازی One Piece Odyssey

شرکت بندای نامکو بازی نقش‌آفرینی One Piece Odyssey را برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر معرفی کرد که استودیو ILCA وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bandai Namco بازی جدیدی از مجموعه‌ی One Piece معرفی کرده است. این بازی نقش‌آفرینی که One Piece Odyssey نام دارد، دوباره گروه دزدان دریایی مانگا و انیمه‌ی محبوب وان پیس ساخته‌ی ائیچیرو اودا را برای آغاز یک ماجراجویی تازه دور هم جمع می‌کند. بندای نامکو تریلری را نیز برای معرفی این بازی به اشتراک گذاشته است که شما می‌توانید آن را در کانال یوتیوب این ناشر ژاپنی تماشا کنید.

بازی One Piece Odyssey با موتور بازی‌سازی آنریل انجین توسعه می‌یابد و استودیو ILCA، سازنده‌ی بازی Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارد. این بازی نقش‌آفرینی دارای داستانی بدیع و تازه خواهد بود که با همکاری ائیچیرو اودا به رشته‌ی تحریر درآمده است. افزون‌براین، اودا در طراحی و خلق هیولاهای این بازی نقش داشته است و موتوی ساکورابا به‌عنوان آهنگساز این پروژه فعالیت می‌کند.

بازی One Piece Odyssey اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر استیم) منتشر می‌شود. با اینکه هیچ سخنی از زمان دقیق عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی به میان نیامده است، اما انتظار می‌رود که شرکت بندای نامکو جزئیات بیشتری از آن را در ماه‌های آتی با طرفدارها به اشتراک بگذارد. شما می‌توانید درصورت انتشار اخبار بیشتر در این رابطه آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده