نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷

اعلام زمان برگزاری رویداد Steam Next Fest بعدی

شرکت ولو اعلام کرد که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند منتظر تجربه‌ی ۱۰۰ها نسخه‌ی آزمایشی بازی‌ها در رویداد Steam Next Fest بعدی باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ولو از برگزاری رویداد Steam Fest بعدی در ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ خبر داده است. رویداد Steam Next Fest: June 2022 Edition از تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) آغاز می‌شود و پس از یک هفته در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) به پایان می‌رسد. این رویداد رأس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار می‌شود.

بازیکن‌ها طبق معمول می‌توانند انتظار تجربه‌ی رایگان نسخه‌ی دمو انواع و اقسام بازی‌های آتی فروشگاه استیم را در رویداد Steam Next Fest داشته باشند. این رویداد به توسعه‌دهندگان فرصتی برای جذب مخاطب و جمع‌آوری بازخوردهای اولیه در مورد بازی‌های آن‌ها را می‌دهد. کاربران استیم نه‌تنها در طول هفته قادر به تجربه و آزمایش ۱۰۰ها نسخه‌ی آزمایشی بازی‌ها خواهند بود، بلکه می‌توانند به تماشای لایو-استریم‌ها و تعامل با توسعه‌دهندگان آثار بپردازند.

فروشگاه استیم به کاربران اجازه می‌دهد تا برای یافتن آسان‌تر نسخه‌ی دمو مورد نظرشان، جست‌وجوی خود را براساس ژانر و زیرژانرها محدود کنند. امکان مشاهده‌ی برنامه‌ی زمانی پخش لایو-استریم توسعه‌دهندگان در رویداد Steam Next Fest بعدی نیز وجود دارد تا کاربران بتوانند برای تماشای آن‌ها برنامه‌ریزی کنند و شناخت بیشتری از سازنده‌ی بازی‌ها به‌دست آورند. رویداد استیم نکست فست قبلی در ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار شد.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده