نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۹

احتمال عرضه بازی Star Wars استودیو Ubisoft Massive در سال ۲۰۲۵

تام هندرسون می‌گوید که بازی Star Wars شرکت یوبیسافت راه زیادی را تا عرضه در پیش دارد و سال ۲۰۲۵ احتمالا زودترین زمان ممکن برای انتشار آن است.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌ها اخیرا جزئیات جدیدی از بازی‌های آتی شرکت یوبیسافت را فاش کرد. ظاهرا یک دنباله برای بازی Immortals: Fenyx Rising، بازی Assassin’s Creed Rift، بازی The Crew 3 و نسخه‌ی ۲.۵ بعدی Prince of Persia با الهام از Ori در دست توسعه قرار دارند. بااین‌حال در گزارش اخیر به بازی Star Wars بی‌نام استودیو Ubisoft Massive اشاره نشده بود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تام هندرسون با انتشار یک توئیت جزئیات بیشتری از زمان انتشار این بازی ارائه کرده است.

تام هندرسون در این توئیت می‌نویسد: «من بازی Star Wars شرکت یوبیسافت را در این گزارش لحاظ نکردم. زیرا فکر می‌کنم که این بازی راه طولانی‌تری را تا عرضه در پیش دارد و احتمالا سال ۲۰۲۵ میلادی زودترین زمان ممکن برای انتشار آن در نظر گرفته می‌شود». البته اگر یک نگاه اجمالی به گذشته داشته باشیم، این موضوع چندان تعجب‌آور نیست. بازی جنگ‌های ستاره‌ای استودیو یوبیسافت مسیو در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۱ معرفی شد و توسعه‌دهنده‌ی آن تأیید کرد که این اثر در «مراحل اولیه‌ی توسعه» قرار دارد. این بازی جنگ ستارگان به احتمال زیاد هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید به‌سر می‌برد.

جزئیات بسیاری از بازی Star Wars شرکت یوبیسافت در دسترس نیست، اما می‌دانیم که این محصول دارای یک داستان تازه خواهد بود و «متفاوت از آثار ساخته‌شده‌ی قبلی» به نظر می‌رسد. درحال‌حاضر معلوم نیست که با یک بازی جهان‌باز سروکار داریم یا این اثر یک لوتر شوتر مبتنی‌بر کاورگیری نظیر بازی The Division استودیو مسیو است.

تام هندرسون در گزارش اخیر خود اظهار داشت که شرکت یوبیسافت بیش از ۲۰ اطلاعیه‌ی تازه برای انتشار دارد. از قرار معلوم این ناشر بزرگ می‌خواهد با برگزاری یک رویداد مستقل بزرگ به رونمایی از به‌روزرسانی‌ها و معرفی بازی‌ها بپردازد. البته این مورد تاکنون به‌طور رسمی از سوی یوبیسافت تأیید یا تکذیب نشده است. این امکان نیز وجود دارد که آن‌ها با برگزاری رویدادهای Ubisoft Forward مختلف در طول سال برنامه‌های آتی خود را با طرفدارها به اشتراک بگذارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده