نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴

رونمایی از رویداد کراس‌اور بازی Far Cry 6 با سریال Stranger Things

بازیکن‌ها می‌توانند انتظار مواجهه با برخی از موجودات سریال Stranger Things نظیر دموگورگان در مأموریت کراس‌اور بازی Far Cry 6 را داشته باشند.

بازی Far Cry 6 شرکت یوبیسافت کمبودی از نظر حجم محتوای پس از عرضه نداشت و امکان تجربه‌ی بازی با شخصیت‌های منفی خاطره‌انگیز نسخه‌های قبلی فارکرای و کاراکترهای سایر مجموعه‌ها نظیر Rambo را برای طرفدارها فراهم کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی اکشن نقش‌آفرینی رویداد کراس‌اور دیگری را با سریال پرطرفدار Stranger Things (چیزهای عجیب) شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس در آینده‌ی نزدیک برگزار خواهد کرد.

شرکت یوبیسافت با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که مأموریت کراس‌اور Stranger Things در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) به‌شکل رایگان در اختیار همه‌ی بازیکن‌های Far Cry 6 قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر جزئیات زیادی از این مأموریت در دست نیست و احتمالا برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان آغاز کراس‌اور منتظر بمانیم. بااین‌وجود طرفدارها می‌توانند انتظار داشته باشند که با وحشتناک‌ترین تهدیدهای مجموعه‌ی Stranger Things نظیر دموگورگان روبه‌رو شوند. شما می‌توانید تریلر رویداد کراس‌اور بازی فار کرای ۶ با سریال چیزهای عجیب را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

افزون‌براین، شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازیکن‌ها می‌توانند در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۷ مارس (۴ تا ۷ فروردین) در همه‌ی پلتفرم‌ها بازی Far Cry 6 را به رایگان تجربه کنند. در این مدت کوتاه طرفدارها می‌توانند به‌صورت انفرادی یا کو-آپ به تجربه‌ی بازی بپردازند. درضمن این بازی اکشن نقش‌آفرینی اکنون با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. بنابراین زمان مناسبی است که در این فرصت چند روزه به‌سراغ بازی بروید و درصورت تمایل آن را با نصف قیمت خریداری کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده