نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۶

احتمال برگزاری یک رویداد بزرگ توسط یوبیسافت در آینده نزدیک

طبق ادعای تام هندرسون، شرکت یوبیسافت برای انتشار اطلاعات جدید از آثار خود برنامه‌ریزی می‌کند و احتمالا یک رویداد مستقل بزرگ را برای انجام این کار در نظر گرفته است.

یوبیسافت بازی‌های زیادی را در دست توسعه دارد که مراحل تولید را پشت سر می‌گذارند. با اینکه این ناشر در گذشته بازی‌های زیادی را رسما معرفی کرده است، اما اطلاعات زیادی از زمان عرضه‌ی این ویدیوگیم‌ها در دست نیست و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی آن‌ها باشیم. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت Ubisoft مشغول برنامه‌ریزی برای تغییر شرایط در آینده‌ی نه‌چندان دور است.

بنابر گزارش تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی که در رسانه‌ی ایکس‌فایر منتشر شد، شرکت یوبیسافت در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد بزرگ جهت نمایش بازی‌های خود است. ظاهرا یوبیسافت برنامه‌ی برگزاری این رویداد مستقل را از مدت‌ها قبل در سر دارد. این رویداد برای پخش قبل از مراسم E3 2022 در نظر گرفته شده بود، اما به‌دلیل رویدادهای اخیر جهان یا به بیان دقیق‌تر، درگیری روسیه و اوکراین به تعویق افتاد.

تام هندرسون می‌گوید که شرکت یوبیسافت برای رونمایی از به‌روزرسانی‌ها و معرفی بیش از ۲۰ بازی مختلف آماده می‌شود که در «آینده‌ی نزدیک» شاهد همه‌ی آن‌ها خواهیم بود. درحال‌حاضر معلوم نیست که این اطلاعیه‌ها در جریان رویداد بزرگ احتمالی یوبیسافت منتشر می‌شوند یا رویداد دیگری برای این منظور در نظر گرفته شده است. اما طرفدارها باید انتظار چه آثاری را داشته باشند؟ تام هندرسون در گزارش اخیر خود به بازی‌های بسیاری اشاره کرده است، اما از میان آثار معرفی‌نشده می‌توان از بازی Assassin’s Creed Rift، یک نسخه‌ی ۲.۵ بعدی از Prince of Persia با الهام از مجموعه‌ی Ori، دنباله‌ی Immortals Fenyx Rising و بازی The Crew 3 نام برد.

تصویر هنری از Prince of Persia

در گزارش تام هندرسون به چند بازی معرفی‌شده نیز اشاره می‌شود که بازی Skull and Bones در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. شرکت یوبیسافت اخیرا از برنامه‌ی خود برای آزمایش این بازی خبر داد تا با واکنش اولیه‌ی بازیکن‌های مختلف روبه‌رو شود و نتایج حاصل از آن را به تیم سازنده انتقال دهد. به‌گفته‌ی تام هندرسون، بازی Skull and Bones بالاخره فهمیده است که می‌خواهد چه اثری باشد. بازی Avatar: Frontiers of Pandora محصول دیگری است که احتمالا در رویداد احتمالی یوبیسافت نمایش داده می‌شود. تام هندرسون ادعا می‌کند که آزمایش تضمین کیفیت این بازی آغاز شده است و آواتار پیش از آوریل ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها می‌رسد.

بازی رایگان The Division Heartland نیز که انتظار می‌رود پیش از آوریل ۲۰۲۳ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد، می‌تواند در رویداد آتی احتمالی یوبیسافت حضور داشته باشد. نمایش بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در این رویداد نیز چندان دور از ذهن نیست. طبق ادعای تام هندرسون، توسعه‌ی این بازی به‌خوبی پیش می‌رود و برخلاف شایعات اخیر، عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۲ میلادی همچنان محتمل به‌نظر می‌رسد.

تام هندرسون در گزارش اخیر به بازی XDefiant نیز اشاره کرد که شرکت یوبیسافت اخیرا از پروسه‌ی آزمایش آن سخن به میان آورد. از قرار معلوم این بازی شوتر اول-شخص رایگان «هنوز راه زیادی تا عرضه در پیش دارد» و احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. با اینکه تام هندرسون سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات دارد، اما این موارد تابه‌حال از سوی یوبیسافت تأیید یا تکذیب نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اخبار بازی رسمی منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده