// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶

شایعه: دنباله بازی Immortals Fenyx Rising در دست ساخت است

براساس گزارش جدید، دنباله‌ای برای Immortals Fenyx Rising در شعبه کبک شرکت Ubisoft در حال پیش‌تولید است و یوبیسافت از موفقیت نسخه‌ی اول مجموعه رضایت دارد.

احتمالا پروسه‌ی پیش‌تولید دنباله‌ی بازی Immortals Fenyx Rising شرکت یوبیسافت آغاز شده است. درحالی‌که بخش عمده‌ای از بازی‌های یوبیسافت دنباله‌های بازی‌های شناخته‌شده‌ای مانند Assassin’s Creed، فار کرای و Watch Dogs هستند، توسعه‌دهندگان هر از گاهی IP‌های جدیدی را منتشر می‌کنند و هر چند وقت یک‌بار، این مجموعه‌های تازه عملکردی موفقیت‌آمیز دارند. در سال ۲۰۲۰ بازی Immortals Fenyx Rising که یک بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز مبتنی بر اساطیر یونان و ترکیبی از بازی‌های Breath of the Wild و Assassin’s Creed Odyssey بود، منتشر شد.

ظاهرا این بازی انقدر موفق بوده است که ساخت دنباله‌ی خود را تضمین کند. طبق گزارش جدیدی که توسط تام هندرسون در Xfire منتشر شده است، یوبیسافت از عملکرد Immortals Fenyx Rising رضایت دارد و مجوز ساخت دنباله‌ی آن را داده است. یوبیسافت کبک، استودیویی که نسخه اصلی این بازی را توسعه داده بود، ظاهرا مسئول این پروژه است و فعلا مراحل پیش‌تولید آن را جلو می‌برد. هندرسون ادعا می‌کند که معرفی این بازی یکی از ۲۰ خبری است که یوبیسافت شاید آن‌ها را طی یک رویداد اختصاصی اعلام کند.

در آوریل سال گذشته جولین گالودک، دستیار کارگردان Immortals Fenyx Rising بیان کرد که در تیم توسعه امید زیادی وجود دارد که بازی آنقدر موفق شود که شاهد شکل‌گیری یک مجموعه باشیم. بااین‌حال یوبیسافت تاکنون هیچ گزارش رسمی درباره‌ی میزان فروش بازی منتشر نکرده است.

در میان صحبت‌های هندرسون، اطلاعات دیگری نیز در رابطه با یوبیسافت و بازی‌ Assassin’s Creed Rift، یک بازی جدید Prince of Persia و بازی The Crew 3 نیز منتشر شده است. شما می‌توانید تمامی این اخبار بازی را در زومجی مطالعه کنید. بازی Immortals Fenyx Rising روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا و پی سی در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده