نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴

Metroid Dread پرفروش‌ترین بازی دو بعدی سری متروید در انگلستان شد

طبق جدیدترین آمار منتشرشده و حتی بدون درنظرگرفتن فروش دیجیتالی، بازی Metroid Dread هم‌اکنون پرفروش‌ترین بازی دو بعدی از مجموعه متروید در انگلستان به شمار می‌آید.

بازی Metroid Dread با گیم‌پلی اکشن و ماجراجویی فضایی خود توانسته است بسیاری از کاربران کنسول نینتندو سوئیچ را به خود جذب کند. حال طبق آمار منتشرشده، این بازی از نظر تجاری نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و هم‌اکنون براساس تعداد نسخه‌های فیزیکی فروخته‌شده در بریتانیا به پرفروش‌ترین بازی دو بعدی از سری Metroid تبدیل شده است.

به‌گفته‌ی کریستوفر درینگ از Gamesindustry در توییتر، بازی Metroid Dread هم‌اکنون بعد از دو بازی Metroid Prime و Metroid Prime 3 در رده‌ی سوم پرفروش‌ترین بازی‌های سری متروید در انگلستان قرار دارد. همچنین این بازی اکنون بین نسخه‌های دو بعدی سری متروید، تبدیل به پرفروش‌ترین نسخه در انگلستان شده است. بااین‌حال این آمار تنها با احتساب میزان فروش فیزیکی بازی Metroid Dread بوده است و اگر آمار فروش دیجیتالی را به آن اضافه کنیم، احتمالا این بازی حداقل در انگلستان تبدیل به موفق‌ترین بازی در تمام سری متروید می‌شود و حتی از متروید پرایم و متروید پرایم 3 هم بالاتر می‌رود.

محیط دریایی بازی Metroid Dread

به گزارش گروه تحلیل آمار NPD، بازی Metroid Dread تنها در ماه عرضه‌ی خود به فروش بیش از ۸۵۴ هزار نسخه‌ای دست یافته و این آمار تا ماه فوریه‌ی سال جاری به رقم ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار رسیده است. باتوجه‌به موفقیت‌های تجاری آخرین نسخه از سری متروید، بسیاری از طرفداران منتظر شنیدن اخبار بیشتر پیرامون بازی موردانتظار Metroid Prime 4 هستند. پیش از این یوشیو ساکاموتو به طرفداران این سری اطمینان داده بود که Metroid Dread پایان راه این سری نخواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی موفقیت تجاری Metroid Dread با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده