نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸

احتمال انتشار Assassin’s Creed Rift در نیمه اول سال ۲۰۲۳

بنابر اعلام تام هندرسون، بازی Assassin’s Creed Rift برای عرضه در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ و بازی Assassin’s Creed Infinity برای انتشار در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اطلاعات جدیدی از بازی‌های Assassin’s Creed Rift و Assassin’s Creed Infinity نظیر زمان انتشار آن‌ها فاش شده است. شرکت یوبیسافت اخیرا بسته‌ی الحاقی عظیم Dawn of Ragnarok را برای بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرد که بیش از یک سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد. البته این ناشر بازی‌های بیشتری از سری Assassin’s Creed را در دست تولید دارد که درحال‌حاضر لقب بزرگ‌ترین مجموعه‌ی یوبیسافت را یدک می‌کشد.

طبق گزارش‌های اخیر، شرکت یوبیسافت مشغول کار روی بازی Assassin’s Creed Rift است که در ابتدا به‌عنوان یک بسته‌ی گسترش‌دهنده برای بازی Assassin’s Creed Valhalla شناخته می‌شد، اما رفته‌رفته به یک محصول مستقل تبدیل شد. با اینکه گزارش‌های قبلی به انتشار این بازی در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ اشاره داشتند، حالا گزارش تازه تام هندرسون موفق به مشخص کردن بازه‌ی زمانی نسبتا کوتاه‌تر و مشخص برای انتشار بازی شده است. به گفته‌ی این اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی در رسانه‌ی Xfire، بازی Assassin’s Creed Rift درحال‌حاضر برای انتشار در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

از قرار معلوم شرکت یوبیسافت به‌خاطر برنامه‌ی زمانی انتشار Assassin’s Creed Infinity، نسخه‌ی اصلی بعدی مجموعه‌ی اساسینز کرید، تصمیم به عرضه‌ی آن در اوایل سال آینده گرفته است. ظاهرا بازی Assassin’s Creed Rift با مقیاس کوچک‌تر در مقایسه با آثار اصلی مجموعه در چند سال اخیر، یکی از کاراکترهای برجسته‌ی اساسینز کرید والهالا را به‌عنوان قهرمان داستان معرفی می‌کند و به‌جای اینکه یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز صرف باشد، تمرکز بیشتری روی مخفی‌کاری خواهد داشت.

آیور از Assassin’s Creed Valhalla در سوارت‌آلفهایم

یوبیسافت کمتر از یک سال پیش رسما تأیید کرد که مراحل تولید بازی Assassin’s Creed Infinity، یک اثر سرویس-محور را آغاز کرده است. اکنون تام هندرسون اعلام کرده است که این بازی هنوز «به‌نوعی در مراحل اولیه‌ی توسعه» قرار دارد. افزون‌براین، انتظار می‌رود که بازی اساسینز کرید اینفینیتی در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد که کاملا با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

همان‌طور که تام هندرسون گزارش می‌دهد، بازی Assassin’s Creed Infinity قصد دارد تا «ارتباطی بین تمام بازی‌های آتی سری اساسینز کرید» ایجاد کند. گویا آنیموس قطب اصلی این تجربه خواهد بود که داستان دوره‌های مختلف تاریخی را به یکدیگر پیوند می‌زند و به‌طور پیوسته میزبان داستان‌های بیشتری خواهد شد.

درحال‌حاضر سخنی از زمان معرفی رسمی بازی‌های Assassin’s Creed Infinity و Assassin’s Creed Rift به میان نیامده است، اما تام هندرسون ادعا می‌کند که شرکت یوبیسافت ۲۰ اطلاعیه‌ی تازه برای انتشار در آینده‌ی نزدیک دارد. بنابراین این احتمال وجود دارد که حداقل یکی از این اطلاعیه‌ها به بازی اساسینز کرید ریفت ارتباط داشته باشد. تام هندرسون اخیرا اطلاعات بیشتری را از بازی‌های احتمالی آتی یوبیسافت فاش کرد که از میان آن‌ها می‌توان به بازی The Crew 3، نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Prince of Persia و دنباله‌ی بازی Immortals Fenyx Rising اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده