نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶

احتمال معرفی بازی The Crew 3 توسط یوبیسافت در اواخر سال ۲۰۲۲

طبق ادعای تام هندرسون، شرکت یوبیسافت در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی نسخه‌ی بعدی بازی ریسینگ جهان-باز The Crew را معرفی خواهد کرد.

نزدیک به ۴ سال از زمان عرضه‌ی بازی The Crew 2 شرکت یوبیسافت می‌گذرد. با اینکه استودیو Ivory Tower از آن زمان مشغول پشتیبانی از بازی است، اما طرفدارهای این مجموعه‌ی ریسینگ جهان-باز منتظر معرفی نسخه‌ی بعدی آن هستند. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که درحال‌حاضر بازی The Crew 3 مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌ها با انتشار یک گزارش جزئیات جدیدی از نسخه‌ی بعدی The Crew را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

براساس اعلام تام هندرسون، بازی The Crew 3 نه‌تنها شامل تغییرات اساسی در بخش‌های مختلف است، بلکه از یک سیستم رانندگی کاملا تازه بهره خواهد برد. او قبلا اعلام کرد که نسخه‌ی بعدی مجموعه احتمالا یک نوع ریبوت خواهد بود که این گزارش کاملا با ادعای اخیر تطابق دارد. با اینکه هیچ سخنی از زمان معرفی بازی The Crew 3 به میان نیامده است، اما از قرار معلوم شرکت یوبیسافت در نظر دارد تا در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی اقدام به رونمایی از آن کند.

تام هندرسون ادعا می‌کند که شرکت یوبیسافت ۲۰ اطلاعیه برای انتشار در آینده‌ی نزدیک دارد. بنابراین اگر توسعه‌ی بازی The Crew 3 حقیقت داشته باشد، طرفدارها نباید زمان زیادی را برای معرفی آن منتظر بمانند. البته تام هندرسون اخیرا اطلاعات بیشتری از بازی‌های احتمالی آتی شرکت یوبیسافت نظیر بازی Assassin’s Creed Rift، نسخه‌ی بعدی Prince of Persia و دنباله‌ی Immortals Fenyx Rising را نیز فاش کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده