// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷

واکنش منتقدین به بازی GhostWire: Tokyo

ساعاتی پیش میانگین امتیازات بازی GhostWire: Tokyo منتشر شد و شاهد عملکرد نسبتا قابل قبولی از سوی جدیدترین ساخته تانگو گیم‌ورکس هستیم.

در زمان معرفی GhostWire: Tokyo مشخص شد که بازی توسط استودیو تانگو گیم‌ورکس توسعه داده می‌شود، اما شینجی میکامی در پروسه ساخت بازی دخیل نخواهد بود. ازاین‌رو عده‌ای از کاربران براین عقیده بودند که شاید بازی نتواند آنطور که باید و شاید خودنمایی کند.

هرقدر بیشتر نمایش‌های بازی منتشر شدند، مشخص شد که GhostWire: Tokyo جزو آن دسته از بازی‌های خاص است و احتمالا همه کاربران را به خود جذب نخواهد کرد. داستان بازی در شهر توکیو روایت می‌شود. تمامی شهروندان توکیو به طرز مرموزانه‌ای ناپدید شده و روح‌هایی با نام Visitors به شهر حمله کرده‌اند. حال بازیکن در نقش آکیتو، قهرمان داستان، وظیفه دارد تا پرده از اسرار اتفاقات عجیب توکیو بردارد.

ساعاتی پیش میانگین امتیازات بازی GhostWire: Tokyo منتشر شد و شاهد بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش بعضی از منتقدین به بازی GhostWire: Tokyo را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

GhostWire: Tokyo

  • سازنده: تانگو گیم‌ورکس
  • ناشر: بتسدا
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5

کاراکتر اصلی بازی Ghostwire Tokyo

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

Ghostwire: Tokyo از نظر المان‌های جهان بازی چیز جدیدی را ارائه نمی‌دهد، اما ساختار خاص آن درکنار توجه فوق‌العاده به جزئیات و مبارزات منحصربه‌فردی که دارد، آن را از سایر محصولات هم سبک خود متمایز می‌کند. داستان بازی مشکلاتی دارد و تمامی مأموریت‌های فرعی درگیر کننده نیستند، اما زمانی‌که پای Finger Gunهای بازی به‌وسط می‌آید، می‌توانید تمامی موارد ذکر شده را به‌دست فراموشی بسپارید. شینجی میکامی یک کارگردان افسانه‌ای است، اما اینکه اجازه دهی تا چهره‌ها و صداهای جدید کار خود را انجام دهند، نتیجه خوبی را به جا گذاشته است.

گیم اینفورمر: ۸۰ از ۱۰۰

من کاملا انتظار دارم که تعدادی از بازیکنان به همان شکل که من از بازی لذت بردم، نتوانند با Ghostwire: Tokyo ارتباط برقرار کنند و کاملا عادی است. اما اگر با بازی ارتباط برقرار کنید، به یک محصول جدانشدنی از شما تبدیل می‌شود. این بازی خاص و عجیب است و فکر می‌کنم که دیدن این دسته از بازی‌ها که بودجه خود را گرفته و آن را تبدیل به یک تجربه خاص و زیبایی هنری می‌‌کنند، خوب است. ازاین‌رو من بازی Ghostwire را دوست دارم.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

Ghostwire: Tokyo احساس بازگشت به دنیای دیگری از طراحی بازی اکشن را القا می‌کند. این بازی دارای طراحی جهان بازی، رویارویی‌های داستانی و مبارزاتی نامعمول بوده که برای همه مخاطبان طراحی نشده است. این در حالی است که اگر با آن ارتباط برقرار کنید، شکار ارواج در توکیو لحظات‌ آرامش‌بخشی را برای شما رقم می‌زند.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

به‌واسطه‌ی طراحی بصری فوق‌العاده درکنار ارائه شکلی خاص از توکیو، Ghostwire ویژگی‌های خوب زیادی دارد، اما فاقد آن گیم‌پلی‌ای است که بتواند این المان‌ها را به بالاترین نقطه برساند.

وی‌جی‌سی: ۶۰ از ۱۰۰

به‌صورت جداگانه، کارگردان هنری فوق‌العاده بازی درکنار موسیقی و ساختار بصری آن لیاقت محصولی با مکانیسم‌های بهتر است، اما زمانی‌که تمامی المان‌ها را درکنار یکدیگر قرار می‌دهیم، مشاهده می‌کنیم که Ghostwire: Tokyo جزو آن دسته از بازی‌های AAA خاص است؛ البته اگر مشکلات گیم‌پلی را نادیده بگیرید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده