// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: درخشش پوکمون و سومین صدرنشینی پیاپی GT7

در جدول فروش انگلستان طی هفته منتهی به ۲۸ اسفند، گرن توریسمو 7 همچنان پیشتاز است و بازی‌های اخیر سری Pokemon مجددا به جمع ۱۰ بازی برتر پیوسته‌اند.

در هفته گذشته بود که بازی Gran Turismo 7 توانست برای دومین هفته متوالی صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. این در حالی است که در هفته منتهی به ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰، شاهد عملکرد خوب بازی‌های اخیر سری Pokemon هستیم و گرن توریسمو 7 همچنان در صدر جدول قرار دارد.

بازی Gran Turismo 7 برای سومین هفته متوالی صدر جدول را از آن خود کرده است و بازی Elden Ring توانست رتبه دوم را کسب کند. در ادامه جدول می‌بینیم که بازی WWE 2K22 سوم شد و بازی‌های Pokemon Legends: Arceus و Pokemon Brilliant Diamond به ترتیب صاحب رتبه‌های چهارم و پنجم شدند.

در نیمه دوم جدول نیز نینتندو همچنان می‌درخشد. بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury رتبه ششم را از آن خود کرده است. نکته جالب در مورد Pokemon Brilliant DIamond و Super Mario 3D World + Bowser's Fury این است که به‌ترتیب ۵۶۴ درصد و ۲۸۸ درصد افزایش فروش داشته‌اند و همین مورد سبب شده تا از رتبه‌های ۲۱ و ۱۵ جدول فروش هفتگی انگلستان به جمع ۱۰ بازی پرفروش این هفته اضافه شوند.

شخصیت‌ها و لوگوی بازی Pokemon Legends: Arceus

تمام این موارد در حالی است که بازی Horizon Forbidden West رتبه هفتم را از آن خود کرد. با اینکه بیشتر از یک ماه از عرضه‌ی هورایزن فوربیدن وست می‌گذرد، ساخته‌ی استودیو بازی‌سازی گوریلا همچنان در جمع ۱۰ بازی برتر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا باقی مانده است.

بازی تازه عرضه‌شده‌ی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin رتبه‌ی هشتم را کسب کرد. در انتهای جدول هم بازی‌های Pokemon Shining Pearl و Five Nights At Freddy's: Security Breach به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته منتهی به ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Gran Turismo 7صدرنشینی برای سومین هفته متوالی
۲۳Elden Ring-
۳۲WWE 2K22-
۴۵Pokemon Legends: Arceus-
۵۲۶Pokemon Brilliant Diamondبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۶۱۷Super Mario 3D World + Bowser's Furyبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۷۴Horizon Forbidden West-
۸-Stranger of Paradise: Final Fantasy Originهفته اول انتشار
۹-Pokemon Shining Pearlبازگشت مجدد به جدول فروش
۱۰-Five Nights At Freddy's: Security Breachهفته اول انتشار


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده