نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

فعال‌سازی کراس پلی Guilty Gear Strive در فصل دوم بازی

پشتیبانی از کراس پلی در فصل دوم به نسخه‌های پلی استیشن و کامپیوتر بازی Guilty Gear Strive می‌آید و Testament به‌عنوان آخرین کاراکتر فصل اول معرفی شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی فایتینگ Guilty Gear Strive در فصل دوم میزبان به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی جدیدی خواهد شد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو آرک سیستم ورکس اخیرا از فصل دوم این بازی مبارزه‌ای رونمایی کرده است که چهار بسته‌ی الحاقی محتوی کاراکترها و به‌روزرسانی‌هایی را برای برقراری تعادل برای بازی به ارمغان می‌آورد. مهم‌تر از همه‌ی این موارد، پشتیبانی از قابلیت کراس پلی در پلتفرم‌های پلی استیشن و کامپیوتر (استیم) نیز در فصل دوم به بازی Guilty Gear Strive اضافه خواهد شد.

از زمانی‌که بازی Guilty Gear Strive معرفی شد، کراس پلی یکی از قابلیت‌های پردرخواست بازیکن‌ها بود. استودیو Arc System Works با فعال‌سازی قابلیت کراس پلی بین نسخه‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر باید کار ساده‌تری برای حفظ جامعه‌ی گیمرها داشته باشد. امیدواریم که این اقدام استودیو آرک سیستم ورکس سایر توسعه‌دهنده‌های بازی‌های مبارزه‌ای را به‌سوی اتخاذ رویکردی مشابه سوق دهد و کراس پلی به آثار بیشتری راه پیدا کند.

استودیو آرک سیستم ورکس از آخرین کاراکتر فصل اول Guilty Gear Strive نیز رونمایی کرده است که در قالب یک بسته‌ی الحاقی به بازی می‌آید. این مبارز کسی نیست جز Testament که در نسخه‌های قبلی مجموعه حضور داشت. Testament هنوز از همان داس مرگبار خود برای مبارزه استفاده می‌کند، اما دستخوش تغییراتی نیز شده است. شما می‌توانید تریلر معرفی این کاراکتر را در کانال یوتیوب آرک سیستم ورکس تماشا کنید.

کاراکتر Testament در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) در دسترس دارندگان سیزن پس بازی قرار می‌گیرد و یک استیج تازه با نام White House Reborn را نیز به‌همراه می‌آورد. با اینکه این مبارز آخرین کاراکتر فصل اول خواهد بود، اما این به‌معنای پایان پشتیبانی از بازی Guilty Gear Strive نیست. استودیو Arc System Works در نظر دارد تا با شروع فصل دوم در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی به‌روزرسانی‌ها و محتویات جدیدی را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌روزرسانی بعدی بازی Guilty Gear Strive که از مدت‌ها پیش وعده داده شده بود، در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی حالت Digital Figure را به بازی اضافه می‌کند که امکان ساخت ژرفانما یا دایوراما با استفاده از مدل کاراکترها، وسایل و پس‌زمینه‌های درون بازی را برای گیمرها فراهم می‌آورد. در همین راستا استودیو آرک سیستم ورکس تریلر جدیدی را برای نمایش سازوکار حالت Digital Figure پخش کرده است که بخش‌های مختلف آن را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای این تریلر بپردازید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده