نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴

پخش تریلر گیم‌پلی نسخه کامپیوتر بازی Ghostwire: Tokyo

تریلر گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای بازی Ghostwire: Tokyo چگونگی اجرای آن با تنظیمات گرافیکی Cinematic Quality و ری تریسینگ فعال روی کامپیوتر را نشان می‌دهد.

شرکت بتسدا و استودیو Tango Gameworks در آستانه‌ی انتشار بازی Ghostwire: Tokyo جزئیات بیشتری از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. البته بیشتر آن‌ها به کنسول پلی استیشن 5 مربوط بودند و از وجود شش حالت گرافیکی در نسخه PS5 بازی و پشتیبانی آن از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس خبر می‌دادند. دراین‌میان جزئیاتی از نسخه‌ی کامپیوتر بازی نظیر پشتیبانی آن از فناوری FidelityFX Super Resolution شرکت AMD، فناوری DLSS شرکت انویدیا و فناوری Temporal Super Resolution آنریل نیز منتشر شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک تریلر گیم‌پلی مفصل از نسخه‌ی کامپیوتر این بازی اکشن ماجراجویی پخش شده است.

رسانه‌ی آی‌جی‌ان اخیرا یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای از نسخه‌ی کامپیوتر Ghostwire: Tokyo پخش کرده است که اجرای بازی با کارت گرافیک انویدیا RTX 2080ti را نشان می‌دهد. این ویدیو که در ادامه‌ می‌توان به تماشای آن نشست، با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ ضبط شده است. درضمن تمام تنظیمات گرافیکی بازی روی Cinematic Quality (کیفیت سینمایی) قرار گرفته است و قبل از ضبط ویدیو، همه‌ی گزینه‌های ری تریسینگ نیز فعال شد. نسخه‌ی کامپیوتر گوست‌وایر: توکیو درکنار ری تریسینگ دارای طیف وسیعی از تنظیمات گرافیکی مربوط‌به Global Illumination و Texture Streaming است.

دانلود از آپارات

بازی GhostWire: Tokyo در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی اکشن ماجراجویی درکنار نسخه‌ی استاندارد ۶۰ دلاری دارای نسخه‌ی دیلاکس ۸۰ دلاری است که شامل بسته‌ی Streetwear Outfit ، لباس Shinobi و سلاح Kunai می‌شود. کاربران کنسول نسل ۹ سونی می‌توانند با تهیه‌ی نسخه‌ی گران‌تر بازی ۷۲ ساعت زودتر از سایرین به تجربه‌ی بازی بپردازند. پیش خریدکنندگان نسخه‌ی پلی استیشن بازی نیز به‌شکل رایگان صاحب پوشش Biker و پوشش Hannya خواهند شد.

بازی GhostWire: Tokyo نه‌تنها در استیم، بلکه ازطریق فروشگاه اپیک گیمز نیز قابل خریداری و تجربه خواهد بود. اخیرا ماساتو کیمورا، تهیه‌کننده‌ی بازی در گفت‌وگو با رسانه‌ی Wccftech از تمایل استودیو تانگو گیم‌ورکس به عرضه‌ی بسته‌های الحاقی برای گوست‌وایر: توکیو سخن گفت. این توسعه‌دهنده در این‌باره گفت: «ما به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی همواره به‌دنبال گسترش و بهبود محصولات خود هستیم. درنتیجه همیشه مایل به عرضه‌ی بسته‌های الحاقی خواهیم بود. اما تحقق این موضوع به موفقیت بازی و بازخورد جامعه‌ی مخاطب‌ها بستگی دارد. باید ببینیم که در آینده چه پیش می‌آید. بااین‌وجود اگر فرصت مناسبی پیش آید، قطعا به‌سراغ عرضه‌ی بسته‌های الحاقی خواهیم رفت».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده