نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

راه یافتن ۴ چالش پارکور تازه به بازی Dying Light 2

شرکت تک‌لند چهار چالش پارکور تازه را به بازی Dying Light 2 Stay Human اضافه کرد تا بازیکن‌ها بتوانند مهارت‌های پارکور خود را به چالش بکشند.

شرکت تک‌لند اخیرا تأیید کرد که بازی Dying Light 2 Stay Human میزبان چالش‌های پارکور جدیدی خواهد شد. مدتی قبل چالش Flying Scorpion به این بازی اکشن نقش‌آفرینی اضافه شد و به بازیکن‌ها نشان داد که باید چه انتظاراتی از این چالش‌ها داشته باشند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Techland چالش‌های بیشتری را در دسترس گیمرها قرار داده است. فارغ از این، طرفدارها درحال‌حاضر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت تک‌لند، پوسته‌ی گلایدر Wyvern را به‌شکل رایگان دریافت کنند.

شرکت تک‌لند اخیرا در استیم تأیید کرد که چهار چالش پارکور تازه به بازی Dying Light 2 اضافه شده است. این چالش‌ها مهارت‌های بازیکن‌ها را به بوته آزمایش می‌گذارند و بر مبنای عملکردشان به آن‌ها امتیاز می‌دهند. بازیکن‌ها باید در چالش مختص گلایدر My Whole World is a Glider بدون برخورد با زمین به خط پایان برسند. چالش Garkour نیز به گیمرها مأموریت می‌دهد تا با جست‌وخیز در پشت بام ساختمان‌ها به انتهای مسیر تعیین‌شده برسند.

فهرست چهار چالش پارکور تازه

  • چالش Suspension of Disbelief: در اینجا هیچ محدودیت شهری دست‌وپاگیری وجود ندارد. در حالی‌که از محیط به‌نفع خود استفاده می‌کنید، راه خود را به‌سمت شهر شلوغ بازی باز کنید.
  • چالش Grakour: در زمان حرکت و جست‌وخیز روی پشت بام ساختمان‌ها از مناظر لذت ببرید.
  • چالش Stroll on the river: از خیس شدن در این یکی نهراسید. برای رسیدن به انتهای آب‌راه‌ها شیرجه بزنید.
  • چالش My Whole World is a Glider: برای جلوگیری از برخورد با مواد شیمیایی خطرناک روی زمین در آسمان بمانید و تا انتهای مسیر پیش بروید.

دانلود از آپارات

مقاله‌های مرتبط:

بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران این کنسول هیبریدی شرکت نینتندو قرار می‌گیرد. بازی دایینگ لایت ۲ در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ از ۱۰ را کسب کرد که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم:

«Dying Light 2 Stay Human اثری است که از همان برخورد اولیه نشان می‌دهد که توان تبدیل شدن به تجربه‌ای واقعا سرگرم‌کننده را دارد. جذابیت بالای گشت‌و‌گذار در جهان بی‌نهایت چشم‌نواز بازی با حرکات پارکور و تنش مناسب رویارویی با زامبی‌ها، ساعت‌های اولیه بازی را بسیار هیجان‌انگیز کرده است. بااین‌حال به مرور زمان، از یک طرف داستان بازی کشش اولیه را از دست می‌دهد و به‌دلیل شخصیت‌پردازی نه‌چندان خوب و آشفتگی کلی، تاثیرگذاری آن از بین می‌رود و از طرف دیگر، تکراری شدن برخی فعالیت‌های جانبی در بازی یا نبرد با دشمنان انسانی آن، به تجربه کلی بازی ضربه می‌زنند. با این وجود،‌ هنوز هم دایینگ لایت 2 برای آن‌هایی که نسخه اول را واقعا دوست داشتند یا کلا طرفدار آثار زامبی‌محور هستند،‌ ارزش یک بار تجربه را خواهد داشت».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده