نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۳

تکذیب شایعه‌ی تاخیر بازی Star Wars Eclipse توسط کوانتیک دریم

استودیوی کوانتیک دریم شایعه‌های مربوط‌به تأخیر زمان عرضه‌ی بازی Star Wars Eclipse به‌دلیل رخ دادن مشکلاتی در فرایند توسعه را تکذیب کرد.

چندی پیش تام هندرسون، یکی از افشاکنندگان مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی که بسیاری از مخاطبان او را با افشای اطلاعات مربوط‌به سری بتلفیلد می‌شناسند، ادعا کرد که استودیوی کوانتیک دریم در استخدام کارمندان جدید با مشکل مواجه شده و بعید است که بازی Star Wars Eclipse تا سال ۲۰۲۷ عرضه شود. حال استودیوی کوانتیک دریم در واکنش به این شایعه اعلام کرد که تاکنون برای بازی Star Wars Eclipse زمان انتشار مشخصی را اعلام نکرده است؛ از همین رو هیچ‌گونه تاخیری رخ نخواهد داد:

«زمان عرضه‌ی بازی Star Wars Eclipse به تعویق نیفتاده است؛ چرا که استودیوی کوانتیک دریم هرگز تاریخ انتشاری برای آن مشخص نکرده و قولی پیرامون آن نداده است. علاوه‌براین مورد، امروز اعلام شد که کوانتیک دریم در سال گذشته‌ی میلادی تعداد نیروهای کار خود در دفاتر پاریس و مونترال را بیش از ۵۰ درصد افزایش داده است.

اطلاعات مربوط‌به آگهی‌های شغلی می‌توانند فریبنده باشند. استخدام نیرو همچنان انجام می‌گیرد؛ چرا که کوانتیک دریم علاوه‌بر توسعه‌ی Star Wars Eclipse، برای پروژه‌های معرفی نشده و انتشار بازی‌های ترد-پارتی نیز برنامه دارد».

با این بیانیه کوانتیک دریم شایعه‌ی تأخیر زمان عرضه‌ی بازی Star Wars Eclipse را تکذیب کرده است. همچنین این شرکت اخیرا در جریان این مصاحبه اعلام کرد که تعداد نیروی کار خود در سال ۲۰۲۱ را بیش از ۵۰ درصد افزایش داده است و این موضوع شایعه‌های مربوط‌به مشکلات استخدام کارکنان جدید را رد می‌کند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون بیانیه‌ی جدید کوانتیک دریم را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده