نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

انتشار بازی جدید سازنده Her Story به اسم Immortality در فصل تابستان

Immortality به‌عنوان جدیدترین بازی روایت‌محور سم بارلو طی فصل تابستان روی ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

سازنده‌ی Immortality در آینده اعلام می‌کند که بازی برای کدام پلتفرم‌های دیگر هم عرضه می‌شود

شرکت Half Mermaid Productions با پخش تریلر Immortality، خبر قرارگیری این بازی روی سرویس اشتراکی گیم پس در تابستان پیش رو را اعلام کرد. بازی Immortality یک تجربه‌ی ماجراجویی و سینماتیک با محوریت یک شخصیت خیالی به نام ماریسا مارسل است.

این بازی که توسط سم بارلو، سازنده آثاری همچون Her Story و Telling Lies ساخته می‌شود، تاکنون برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و همچنین پلتفرم پی سی تأیید شده است. Immortality از روز عرضه با اشتراک Xbox Game Pass قابل دریافت خواهد بود. سازنده گفت که در آینده، سایر پلتفرم‌های مقصد بازی Immortality را اعلام می‌کند.

توسعه‌دهندگان این بازی می‌گویند که Immortality تشکیل‌شده از یک «سه‌گانه‌ی سینمایی تعاملی» است. ماریسا مارسل در بازی Immortality یک بازیگر است که در فیلم Ambrosio، فیلم Minsky و فیلم Two of Everything نقش‌آفرینی می‌کند. پس سه فیلم تعاملی نام‌برده با نقش‌آفرینی این بازیگر خیالی را به‌نوعی می‌توان مراحل بازی Immortality دانست.

بازیکنان باید سرنخ‌های حل معمای داستان را در این فیلم‌ها پیدا کنند. Ambrosio به کارگردانی الن فیشر در سال ۱۹۶۸ ساخته شد که مارسل در آن نقش شخصیت ماتیلدا را بازی کرد. Minsky یک فیلم از سال ۱۹۷۰ است که فیلمنامه‌ی آن را جان دوریک نوشته که مارسل در آن به قتل یک هنرمند متهم می‌شود. فیلم Two of Everything نیز متعلق به سال ۱۹۹۹ است که مجددا توسط دوریک ساخته شد و داستان زندگی دوگانه یک ستاره‌ی پاپ موفق و بدل او را بازگو می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نکته‌ی خاص داستان بازی این است که هیچ یک از این فیلم‌ها هرگز به پخش عمومی نرسیدند و مارسل نیز طی اتفاقات ناشناخته‌ای ناپدید شده است. حالا بازیکنان باید با بررسی فیلم‌ها و سایر سرنخ‌ها و شواهد موجود، رد او را پیدا کنند. بازی Immortality اولین‌بار در جریان رویداد Future Games Show معرفی شد.

علاوه‌بر کارگردانی سم بارلو، حضور نویسندگان مطرحی چون آلن اسکات، نویسنده سریال The Queen's Gambit، آملیا گری، نویسنده دو سریال Mr. Robot و Maniac و همچنین باری گیفورد، نویسنده فیلم‌های Wild at Heart و Lost Highway انتظار برای تجربه بازی Immortality را دوچندان کرده است.

Immortality برای مدت زمان مشخصی فقط روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس و PC منتشر خواهد شد. بعدا کنسول‌های دیگر هم این بازی را دریافت می‌کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده