نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۲

عرضه ناگهانی بازی Tunic روی گیم پس

بازی Tunic اخیرا در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر قرار گرفت و به سرویس گیم پس نیز راه پیدا کرد.

بازی Tunic که بی‌تردید یکی از آثار مستقل سال ۲۰۲۲ میلادی به‌حساب می‌آید، سرانجام در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و با استقبال خوبی از سوی منتقدها روبه‌رو شد. البته موردی که شگفتی طرفدارها را به‌دنبال داشت، عرضه‌ی ناگهانی این بازی و قرارگیری آن در سرویس گیم پس بود. شرکت مایکروسافت تریلر زمان عرضه‌ی بازی Tunic را در جریان رویداد ID@Xbox پخش کرد که شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن بپردازید.

دانلود از آپارات

قبلا از راه‌یابی Tunic در زمان عرضه به سرویس Game Pass سخنی به میان نیامده بود. در جریان رویداد ID@Xbox اخیر شرکت مایکروسافت تأیید کرد که این بازی اکشن ماجراجویی از طریق این سرویس اشتراکی در اختیار کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. البته کسانی که تمایل به خرید بازی Tunic دارند، می‌توانند آن را با قیمت ۲۹.۹۹ دلار تهیه کنند.

بازی Tunic با الهام از مجموعه بازی‌های پرطرفدار The Legend of Zelda ساخته شده است و احتمالا طرفدارهای آثار کلاسیک دهه‌ی ۹۰ از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. این بازی اکشن ماجراجویی دارای یک سبک هنری دوست‌داشتنی است. بازی تونیک فارغ از جلوه‌های بصری جذاب محتوای بیشتری را با تکیه بر کاوش در محیط و مبارزات به بازیکن‌ها ارائه می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده