نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۴

تریلر معرفی فصل اول سال ششم بازی For Honor

به‌تازگی شرکت یوبیسافت با انتشار یک تریلر از فصل اول سال ششم بازی آنلاین و چندنفره‌ی For Honor تحت عنوان Golden Age رونمایی کرد.

For Honor بازی مبارزه‌ای و آنلاین یوبیسافت است که در ابتدا با تمرکز بر مبارزات 3v3 حدود ۶ سال قبل به بازار عرضه شد. بااین‌حال پشتیبانی مداوم یوبیسافت این بازی را تبدیل به یک اثر موفق دارای جامعه‌ی مخاطبان اختصاصی کرد. در همین راستا یوبیسافت با انتشار یک تریلر سینمایی به‌صورت رسمی از فصل اول سال ششم بازی For Honor رونمایی کرد تا همچنان شاهد پشتیبانی خوب از آن باشیم.

به‌گفته‌ی یوبیسافت، فصل اول سال ششم For Honor تحت عنوان Golden Age شناخته خواهد شد. این فصل از امروز آغاز می‌شود و کمپین آن بازیکنان را با داستان عصر طلایی Heathmoor و کشف رازهای مربوط‌به ریشه‌ی Warden همراه خواهد کرد.

علاوه‌بر محتویات جدید، فصل اول سال ششم For Honor پس از سال‌ها قابلیت بازی بین پلتفرمی را در دسترس بازیکنان هر سه پلتفرم پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی قرار می‌دهد. قابلیت کراس پلتفرم در تمام حالت‌های بخش چندنفره به جز کوآپ فعال است. قابلیت کراس پلتفرم بخش کوآپ نیز در فاز دوم انتشار محتویات فصل اول سال ششم For Honor منتشر خواهد شد.

دانلود در آپارات

به‌گفته‌ی یوبیسافت در این فصل یک حالت جدید، یک رویداد Pass رایگان به همراه یک اسلحه‌‌ و موارد دیگر نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. همزمان با شروع فصل، یک رویداد جدید تحت عنوان Oath of Wyvendale در نقشه‌ی Cathedral برگزار خواهد شد تا بازیکنان با یکدیگر به تشکیل گروه پرداخته و در مبارزه با قهرمان دوران طلایی یعنی Lord Ramiel مهارت‌های خود را به چالش بکشند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی محتویات فصل جدید بازی For Honor را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده