// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۰

پخش تریلر جدید Ghostwire: Tokyo با تمرکز روی قابلیت های دسته PS5

استودیو Tango Gameworks در تریلر جدید بازی Ghostwire: Tokyo نشان داد که چه‌طور از قابلیت‌های دوال‌سنس برای غرق کردن بیشتر بازیکن در جهان خود بهره می‌برد.

بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) به‌عنوان انحصاری کنسولی زمانی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. تیم سازنده در جدیدترین اخبار بازی با پخش یک تریلر سراغ نمایش نحوه‌ی به‌کارگیری تریگرهای تطبیق‌پذیر و لرزش‌های پرجزئیات دوال‌سنس در این محصول رفت. بسیاری از بازی‌ها روی کنسول PS5 از قابلیت‌های جذاب دوال‌سنس یعنی دسته‌ی آن بهره می‌برند و گوست‌وایر: توکیو نیز این کار را انجام می‌دهد.

دوال‌سنس با درگیر کردن حس لامسه‌ی مخاطب کاری می‌کند که چه موقع انجام حملات خاص و چه در زمانی‌که زیر باران مشغول گام زدن در شهر می‌شویم، بیش‌ازپیش با حضور شخصیت در این نسخه‌ی خاص از توکیو همراه باشیم. راستی در زمانی‌که از هدفون استفاده نمی‌کنید، صدای شخصیت KK را از بلندگوی دسته می‌شنوید. او مدام با پروتاگونیست بازی Ghostwire: Tokyo ارتباط برقرار می‌کند و تیم سازنده از دوال‌سنس برای جلوه دادن به این گفت‌وگوها بهره می‌برند.

دانلود ویدیو از آپارات

اکنون ۹ روز تا عرضه‌ی بازی Ghostwire: Tokyo برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی باقی مانده است. این بازی از ۶ حالت گرافیکی پشتیبانی خواهد کرد و تکمیل خط داستانی اصلی آن حدود ۱۵ ساعت زمان می‌برد. بااین‌حال اگر بخواهید Ghostwire: Tokyo را به شکل تمام‌وکمال تجربه کنید، باید بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت از وقت خود را برای آن کنار بگذارید. براساس توضیحات تیم سازنده طی چنین مدت‌زمانی می‌توانید تمام مراحل فرعی را هم به اتمام برسانید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده