نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

لغو برگزاری رویداد EA Play Live 2022

اکترونیک آرتز تأیید کرد که در سال ۲۰۲۲ خبری از رویداد EA Play Live نخواهد بود. شرکت EA امسال در زمان مناسب اطلاعاتی بیشتری از آثار در حال ساخت خود ارائه خواهد داد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز با ارسال یک بیانیه برای رسانه‌ی آی‌جی‌ان تأیید کرد که رویداد EA Play Live را در سال جاری برگزار نخواهد کرد. این رویداد معمولا در حوالی مراسم E3 در ماه ژوئن برگزار می‌شود و بازی‌های فعلی و آتی شرکت EA را به نمایش می‌گذارد. امسال شرکت الکترونیک آرتز برنامه‌های دیگری را در سر دارد و می‌خواهد در زمان مناسب برای هر بازی در حال ساخت، جزئیات بیشتری از آن اثر را در اختیار طرفدارها قرار دهد.

یکی از نماینده‌های شرکت الکترونیک آرتز در این‌باره اظهار داشت: «ما عاشق رویداد EA Play Live هستیم؛ چراکه این راه ارتباطی ما با بازیکن‌ها است و امکان به‌ اشتراک گذاشتن اخبار تازه با آن‌ها را فراهم می‌کند. بااین‌حال، امسال شرایط به‌نحوی رقم نخورد که بتوانیم همه‌ی آثار را در یک تاریخ به نمایش بگذاریم. اتفاق‌های هیجان‌انگیزی در استودیوهای سطح بالای ما در حال رخ دادن است و امسال در زمان مناسب جزئیات بیشتری از هر یک از آثار را در اختیار طرفدارها قرار خواهیم داد. بی‌صبرانه منتظریم تا در طول سال ۲۰۲۲ میلادی زمان بیشتری را درکنار شما باشیم».

الکترونیک در سال‌های نه‌چندان دور با شرکت در مراسم E3 جزئیات بیشتری از پروژه‌های خود را به اشتراک می‌گذاشت، اما در سال ۲۰۱۶ تصمیم به برگزاری یک رویداد مستقل با نام EA Play Live گرفت. با شیوع ویروس کرونا این رویداد در سال‌های قبل به‌شکل آنلاین یا بدون تماشاگر برگزار شد. با اینکه رویداد حضوری E3 2022 لغو شده است، برگزاری آن به‌شکل آنلاین نیز هنوز قطعی نیست. البته گزارش‌هایی مبنی‌بر برگزاری دیجیتالی این مراسم سالانه منتشر شده است.

شایعاتی نیز از پخش کنفرانس شرکت مایکروسافت در ماه ژوئن به گوش می‌رسد؛ کنفرانسی که گفته می‌شود شبیه به کنفرانس‌های E3 شرکت خواهد بود. این شایعات تابه‌حال تأیید یا تکذیب نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم. احتمالا در ماه‌های آتی درباره‌ی برنامه‌های ناشرهای دیگر خواهیم شنید، اما برگزاری رویدادی آنلاین توسط کپکام و نینتندو نظیر رویدادهای سال گذشته تعجب‌آور نخواهد بود. به‌هرشکل شما می‌توانید درصورت انتشار اخبار بیشتر در این زمینه، آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده