نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

برگزاری نظرسنجی جهت ارتقای کیفیت بازی Babylon’s Fall

شرکت اسکوئر انیکس قصد دارد یک نظرسنجی در وب‌سایت Babylon’s Fall به راه اندازد تا از بازخوردهای بازیکنان جهت بهبود کیفیت این بازی استفاده کند.

بازی Babylon’s Fall، جدیدترین اثر استودیوی پلاتینیوم گیمز چندی پیش منتشر شد اما نتوانست از منتقدان بازخوردهای مثبتی را دریافت کند تا نمره‌ی متاکریتیک نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن به عدد ۴۲ برسد. علاوه‌بر منتقدان، به‌نظر می‌رسد بازیکنان نیز تمایل زیادی به تجربه‌ی این بازی جدید اسکوئر انیکس نداشته‌اند و طبق آمار اوج تعداد بازیکنان همزمان این اثر به چند صد نفر رسیده است.

باتوجه‌به سابقه‌ی اسکوئر انیکس در عدم پشتیبانی کامل از بازی‌های ناموفق، بسیاری انتظار داشتند که Babylon’s Fall نیز به سرنوشت مشابه دچار شود. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد اسکوئر انیکس قصد حمایت از این اثر جدید را داشته و برای بهبود آن در آینده برنامه‌هایی داشته باشد. در همین راستا اخیرا اسکوئر انیکس اعلام کرد که در وب‌سایت بازی Babylon’s Fall میزبان یک نظرسنجی بزرگ خواهد بود تا با استفاده از بازخورد و نظرات بازیکنان به بررسی دلایل سقوط محصول جدید خود بپردازد و برای ارتقای کیفیت بخش‌های مختلف آن شروع به کار کند. 

نبرد با دشمنان در Babylon's Fall

مقاله‌ مرتبط:

باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده، این نظرسنجی در اولین گام به پرسش سوالاتی پیرامون گرافیک و کیفیت بصری Babylon’s Fall خواهد پرداخت. با اعلام اسکوئر انیکس، نظرسنجی پیرامون مشکلات بازی Babylon’s Fall تا تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) ادامه خواهد داشت. این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این اقدام جدید اسکوئر انیکس را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده