نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۳

اطلاعات جدید از بسته الحاقی Angels of the Zariman بازی وارفریم

اکسپنشن Angels of the Zariman موارد جدیدی را به گیم‌پلی این بازی آنلاین محبوب اضافه می‌کند.

روز گذشته استودیوی کانادایی Digital Extremes با برگزاری استریم زنده‌ی Devstream 160، اطلاعات تازه‌ای از DLC جدید بازی را که Angels of the Zariman نام دارد، با هواداران دنیای وارفریم به اشتراک گذاشت. این بسته الحاقی، اولین محتوای داستانی جدید بازی بعد از انتشار The New War به حساب می‌آید؛ بزرگ‌ترین اکسپنشن تاریخ وارفریم که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی منتشر شد. در جریان DLC جدید بازیکنان ماجراجویی‌های خود را در سفینه Zariman Ten-Zero ادامه خواهند داد.

در این اکسپنشن همچنین یک Warframe تازه با نام Gyre به شخصیت‌های قابل بازی در دسترس بازیکنان اضافه می‌شود. استفاده از این شخصیت مانند دیگر وارفریم‌‌های بازی برای تمامی بازیکنان رایگان خواهد بود. Gyre می‌توانند با حملات الکتریکی به دشمنان آسیب وارد کند و توسعه‌دهندگان بازی حس‌و‌حال کلی هدایت این شخصیت را سرگرم‌کننده و تا حدودی دیوانه‌وار توصیف کرده‌اند.

یک لابی عمومی جدید که ازطریق آن می‌توانید به مراحل داستانی و فرعی دسترسی داشته باشید، شخصیت‌های غیرقابل بازی جدید که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید و یک آپارتمان جدید که قابلیت شخصی‌سازی نیز دارد از دیگر مواردی هستند که در اکسپنشن Angels of the Zariman در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این DLC در تاریخ نامشخصی از ماه آوریل و به‌صورت رایگان برای تمامی پلتفرم‌های مقصد منتشر می‌شود. شما می‌توانید ویدیو کامل استریم را که شامل مصاحبه با سازندگان و تعامل آن‌ها با جامعه هواداران بازی می‌شود، از صفحه رسمی بازی وارفریم در یوتیوب و اولین تریلر این اکسپنشن را از آپارات زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی آنلاین Warframe هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Steam gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده