نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴

امکان تجربه بازی The Crew 2 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در XSX و PS5

بازی ریسینگ جهان-باز The Crew 2 چهار سال پس از انتشار، به‌روزرسانی جدیدی را برای بهبود عملکرد گرافیکی در کنسول‌های نسل ۹ دریافت می‌کند.

شاید بازی The Crew 2 بهترین یا بزرگ‌ترین بازی ریسینگ جهان-باز موجود نباشد، اما هنوز بازیکن‌های زیادی این محصول شرکت یوبیسافت را تجربه می‌کنند. استودیو Ivory Tower نیز گاهی اوقات به‌روزرسانی‌هایی را برای این بازی منتشر می‌کند تا دوباره گیمرها را بازگرداند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی به‌روزرسانی‌های جدیدی برای بازی The Crew 2 در دسترس قرار می‌گیرد و به بازیکن‌ها دلیل دیگری برای بازگشت به بازی می‌دهد.

شرکت یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های سال پنجم The Crew 2 بهبودهایی در زمینه‌ی کیفیت را درکنار سایر موارد برای بازی به ارمغان می‌آورد. این شامل اصلاحاتی در بخش کنترل وسایل نقلیه‌ی مختلف می‌شود که باتوجه‌به طبقه‌بندی آن‌ها از تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۲ (۲ فروردین ۱۴۰۱) به‌روزرسانی‌هایی را به‌طور منظم دریافت می‌کنند. در ماه جولای، بازیکن‌ها در زمینه‌ی بصری می‌توانند انتظار تغییراتی در آب‌وهوا و اصلاح رنگ‌ها داشته باشند. مهم‌تر از همه، بازی The Crew 2 بهبودهایی را نیز در زمینه‌ی عملکرد گرافیکی خواهد داشت و امکان تجربه‌ی آن با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 فراهم می‌کند.

فعلا معلوم نیست که آیا کاربران کنسول ایکس باکس سری اس نیز قادر به تجربه‌ی بازی The Crew 2 یا نرخ ۶۰ فریم خواهند بود یا خیر. بنابراین باید زمان بیشتری را برای اطلاع از این مورد منتظر بمانیم. این بازی ریسینگ جهان-باز درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است. شایعاتی نیز از توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی این مجموعه با نام The Crew: Orlando به گوش می‌رسد که تاکنون تأیید یا تکذیب نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده