نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳

بهینه‌سازی کامل تعدادی از بازی‌های انحصاری ایکس باکس برای استیم دک

ایکس باکس در یک اطلاعیه‌ی تازه خلاصه‌ای از وضعیت فعلی پشتیبانی بازی‌های خود در استیم دک را ارائه کرد.

استیم دک با وجود همه‌ی ایرادها شروع بسیار خوبی داشت و موفقیت‌هایی را برای شرکت ولو به ارمغان آورد. درحال‌حاضر بسیاری از بازی‌ها با این دستگاه قابل حمل هیبریدی سازگار هستند، اما به همان تعداد بازی‌هایی را داریم که هنوز به‌دلایل مختلف پشتیبانی نمی‌شوند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس با انتشار یک اطلاعیه در استیم از فهرست بازی‌های پشتیبانی‌شده و پشتیبانی‌نشده‌ی ایکس باکس در استیم دک رونمایی کرده است.

درحال‌حاضر بازی Psychonauts 2، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice، بازی Battletoads و بازی Max: The Curse of Brotherhood در گروه آثار Verified (تأییدشده) قرار دارند که بالاترین سطح سازگاری یک بازی با استیم دک را نشان می‌دهد. بازی Sea of Thieves، بازی Forza Horizon 5، بازی Forza Horizon 4، بازی Quantum Break و بازی State of Decay نیز در گروه دارای برچسب Playable (قابل اجرا) قرار دارند که می‌توان با برخی تغییرات و تنظیمات جزئی به تجربه‌ی آن‌ها پرداخت.

بازی Halo: The Master Chief Collection، بازی Halo Infinite، بازی Gears 5 و بازی Microsoft Flight Simulator نیز در گروه دارای برچسب Unsupported (پشتیبانی‌نشده) قرار دارند. مایه‌ی امیدواری است که استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس فرایند یکپارچه‌سازی هر بازی خود را به استودیوهای سازنده‌ی آن واگذار می‌کند. بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده بتوان بازی‌های موجود در دسته‌ی Unsupported را هم در کنسول استیم دک تجربه کرد. بااین‌حال بهتر است که فعلا طرفدارها انتظارات خود را تنظیم کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده