// شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

برنامه یوبیسافت برای تست بازی Skull and Bones

سال‌ها از معرفی بازی Skull and Bones می‌گذرد و بالاخره یوبیسافت برای ارائه‌ی نسخه‌های آزمایشی آن به برخی از کاربرها آماده می‌شود.

شعبه‌ی سنگاپور شرکت Ubisoft از چند سال قبل مشغول تولید Skull and Bones است؛ محصولی که بارها تأخیر خورد و گویا به‌تازگی سازندگان موفق به ارائه‌ی نسخه‌ای از آن شده‌اند که آمادگی لازم برای مورد آزمایش قرار گرفتن توسط گیمرها را دارد. یوبیسافت در حال انجام پروسه‌ی انتخاب تعداد از بازیکن‌ها است؛ افرادی که بازی Skull and Bones را ماه‌ها قبل از عرضه‌ی عمومی تجربه می‌کنند.

یوبیسافت می‌خواهد این‌گونه با واکنش‌های اولیه‌ی بازیکن‌های مختلف روبه‌رو شود و نتایج را به تیم سازنده انتقال دهد. سازندگان به‌دنبال دریافت کامل، واضح و مستقیم نظرات بازیکن‌هایی هستند که در نقاط مختلف دنیا به تجربه‌ی نسخه‌ی فعلی بازی Skull and Bones می‌پردازند. در حقیقت اعضای یوبیسافت از افراد ثبت‌نام‌کننده انتظار دارند که صبورانه و با برخورداری از زمان کافی، متعهد به تجربه‌ی Skull and Bones و گزارش دادن مشکلات بازی باشند. همچنین آن‌ها باید با امضای قرارداد بپذیرند که هیچ اطلاعاتی درباره‌ی بازی را فاش نخواهند کرد.

شرکت Ubisoft به‌تازگی گفت که از کارگردانی هنری و میزان پیشرفت بازی Skull and Bones رضایت دارد. همچنین براساس آخرین گزارش رسمی منتشرشده از سوی ناشر معروف فرانسوی انتظار می‌رود که نهایتا قبل از ماه آوریل سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی محصول مورد بحث باشیم.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده