نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۸

فاش شدن اطلاعاتی از ۴ بازی معرفی نشده ولو در دیتای Aperture Desk Job

به‌تازگی یک یوتیوبر اعلام کرد ازطریق دیتای استخراج شده از بازی Aperture Desk Job موفق به پیدا کردن سرنخ‌هایی از چهار بازی معرفی نشده‌ی ولو شده است.

Aperture Desk Job یک بازی رایگان و کوتاه است که وقایع آن در دنیای سری Portal جریان دارند. شرکت ولو این بازی را چندی قبل به مناسبت عرضه‌ی کنسول Steam Deck در اختیار بازیکنان قرار داد تا با تجربه‌ی آن با قابلیت‌های کنسول جدید آشنا شوند. حال به‌تازگی یک یوتیوبر به‌نام تایلر مک‌ویکر ادعا دارد با بررسی دیتای این بازی توانسته است جزئیاتی مربوط‌به چهار بازی در حال توسعه‌ی ولو را به‌دست آورد.

به‌گفته‌ی این یوتیوبر، دیتای استخراج شده به چهار بازی Citadel، دنباله‌ی Half-Life: Alyx، پورت Counter-Strike: Global Offensive’s Source 2 و یک نسخه‌ی ریمیک از بازی Portal که توسعه‌ی آن لغو شده است، اشاره دارد. در سال گذشته شایعاتی در مورد توسعه‌ی بازی Half-Life Citadel توسط شرکت ولو منتشر شد. حال مک‌ویکر باتوجه‌به اطلاعاتی که استخراج کرده است، Citadel را یک بازی با تلفیق المان‌های سه بازی Left 4 Dead ،Alien Swarm و Half-Life می‌داند.

ربات بازی Aperture Desk Job

اطلاعات بیان شده توسط مک‌ویکر در مورد بازی Citadel به این شرح است: «در DLL بازی Aperture Desk Job اشاره‌های زیادی به کد Citadel وجود دارد. تعداد این اشاره‌ها زیاد است و تنها در یک ویدیو نمی‌توان به همه‌ی آن‌ها اشاره کرد. هر یک از مواردی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنم، مطمئنا در مورد پروژه‌های دیگر [ولو] هستند اما در ظاهر مدرک قابل تشخیصی را ارائه نمی‌کنند.

هر چیزی که در مورد آن می‌گویم را به‌عنوان شایعه در نظر بگیرید و تا زمانی‌که ولو این اطلاعات را رسما تایید نکند، چیزی قابل تایید نیست. به‌نظر می‌رسد Citadel براساس تقابل دو گروه سرکوبگر و شورشیان، مبتنی بر کار تیمی و ترکیبی از دو سبک تیراندازی اول شخص و استراتژی همزمان در حال توسعه است. احتمالا این بازی شامل بخش داستانی تک نفره و دو سیستم اصلی [گیم‌پلی] برای اجرا شدن باشد».

تصویر ساختگی از نسخه‌ی بعدی Half Life

به‌نظر می‌رسد دو سیستم‌ گفته شده به دو بخش قابلیت‌ها و ربات‌ها اشاره دارند. به‌گفته‌ی مک‌ویکر، بخش قابلیت‌ها به آیتم‌های قابل نگهداشتن مثل اسلحه، ارتقاها، مهمات، نارنجک‌ها، تجهیزات دفاعی و ضدگلوله برای بازیکنان و اعضای تیم‌ها اشاره دارد. سیستم مربوط‌به بخش ربات‌ها نیز شامل دشمنانی با رفتار پویا، دارای بازخورد رفتاری و حافظه برای تغییر نحوه‌ی واکنش نسبت به اتفاقات درون بازی خواهد بود.

در ادامه مک‌ویکر توضیح می‌دهد که باتوجه‌به دیتای استخراج شده از بازی Aperture Desk Job، بازی Citadel به بازیکنان امکان قرار گرفتن در نقش یک فرمانده‌ی جنگی و کنترل نیروها را خواهد داد. درواقع بازیکنان می‌توانند به‌عنوان یک فرمانده‌ی جنگی بر نحوه‌ی استقرار ربات‌ها و اعضای تیم خود نظارت کنند. این سبک از گیم‌پلی درواقع ترکیبی از دو سبک تیراندازی اول شخص و استراتژی همزمان خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی این اطلاعات استخراج شده چیست؟ آن‌ها را با زومجی به اشتراک گذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده