نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴

تست بتای خصوصی بازی Overwatch 2 در ماه آوریل

به‌تازگی شرکت بلیزارد جزئیاتی از تاریخ و نحوه‌ی آغاز تست آلفا و بتای بازی Overwatch 2 را منتشر کرد که براساس آن‌، تست آلفای خصوصی این اثر از امروز آغاز می‌شود.

با اعلام شرکت بلیزارد، تست آلفای خصوصی حالت PvP بازی Overwatch 2 از امروز در مناطق منتخب آغاز خواهد شد و گروهی از کارمندان بلیزارد، بازیکنان حرفه‌ای لیگ Overwatch و چند گروه برگزیده‌ی دیگر قرار است با شرکت در این تست به بلیزارد در برگزاری گسترده‌تر تست‌های آینده کمک کنند.

در ماه آوریل سال جاری میلادی، اولین تست بتای PvP بازی برای پلتفرم پی سی در مناطق منتخب برگزار خواهد شد. در این تست بتای خصوصی، شرکت بلیزارد امکان تجربه‌ی بازی Overwatch 2 را برای افراد بیشتری فراهم می‌کند تا بازخوردهای خود را نسبت به آن ارائه دهند. به‌گفته‌ی بلیزارد هدف از این مرحله‌ی تست بتا دقیقا آزمایش ویژگی‌ها، محتویات و سیستم‌های جدید قبل از راه‌‌اندازی سرورها و پایگاه داده‌ برای برگزاری تست‌های بزرگ آینده است.

طبق اطلاعات منتشرشده، اولین تست بتای PvP اورواچ 2 شامل حالت 5v5، یک قهرمان جدید به نام Sojourn، نقشه‌های تازه، رونمایی از Push mode، نمایش بازسازی‌های انجام‌شده روی قهرمانان و یک سیستم جدید پینگ خواهد بود. بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در تست بتای بازی در وب‌سایت رسمی آن ثبت کنند. در صورت تایید این درخواست از سوی بلیزارد، امکان دسترسی به محتویات اعلام‌شده و موارد دیگری که در تست‌های آینده در دسترس قرار می‌گیرند، برای بازیکنان منتخب فراهم خواهد شد.

Overwatch 2

درکنار انتشار اطلاعات از نحوه‌ی برگزاری تست بتا، شرکت بلیزارد اعلام کرد با جدا کردن تجربه‌ی بخش‌های PvP و PvE از یکدیگر قصد دارد سیاست‌های انتشار بازی اورواچ 2 را تغییر دهد. درواقع محتویات جدید مربوط‌به بخش PvP زودتر به‌دست بازیکنان می‌رسد و پس از آن تیم سازنده به تلاش خود برای کامل کردن محتویات بخش PvE ادامه خواهد داد.

بازی Overwatch 2 در رویداد BlizzCon سال ۲۰۱۹ معرفی شد. در آن زمان شرکت بلیزارد اعلام کرد تمام محتویات و تجربه‌ی کسب شده از نسخه‌ی اول به این بازی جدید قابل انتقال هستند. همچنین بلیزارد به بازیکنان قول یک حالت جدید به نام Push در تورنتو را داد. درکنار این موارد می‌توان به مأموریت‌های داستانی و بازآفرینی مجدد ظاهر تمامی قهرمان‌های سری اورواچ نیز اشاره کرد.

علاوه‌بر شخصیت Sojourn، چندی قهرمان جدید دیگر نیز به بازی Overwatch 2 راه خواهند یافت. همچنین بلیزارد قصد دارد امکان رقابت بین بازیکنان هر دو نسخه‌ی اورواچ را در محیط‌های مشترک بخش چندنفره فراهم کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری تست‌های بازی Overwatch 2 را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده