// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹

برنامه بتسدا برای پشتیبانی از بازی Fallout 76 طی پنج سال آینده

شرکت بتسدا در پنج سال آتی به پشتیبانی از بازی Fallout 76 و ارائه‌ی محتوا برای آن ادامه خواهد داد.

افراد علاقه‌مند به Fallout 76 باید بدانند که بتسدا این بازی لایو سرویس را رها نخواهد کرد. درحالی‌که طی سال ۲۰۲۲ شاهد ارائه‌ی محتوای جدید برای این محصول خواهیم بود، اکنون مطمئن شدیم که پنج سال دیگر هم پشتیبانی از آن ادامه پیدا می‌کند. مارک تاکر، کارگردان طراح فال‌اوت 76 در مصاحبه با AusGamers گفت که بتسدا همین حالا برنامه‌ی کلی خود برای این بازی طی پنج سال آینده را در دست دارد. به‌گفته‌ی او نقشه‌ی راه برای سه سال آینده تقریبا نهایی شد و برنامه‌ریزی مربوط‌به سال‌های بعد از آن همچنان در حال انجام است.

تاکر گفت که بازیکن‌های Fallout 76 می‌توانند برای تجربه‌ی بازی طی سال‌های آتی هیجان‌زده باشند. همچنین او توضیح داد که شاید برنامه‌ریزی‌های کلی انجام‌شده برای سال‌های نسبتا دور براساس بازخوردها و خواسته‌های بازیکن‌ها دچار تغییر شوند. وی به‌عنوان یکی از بازی‌سازها ارشد بتسدا عملا اعلام کرد که شکی در تعهد شرکت نسبت به بازی Fallout 76 وجود ندارد.

بسته الحاقی بازی Fallout 76

در بخشی از متن مصاحبه می‌خوانیم: «پیام [ما] برای بازیکن‌ها این است که هیچ دلیلی وجود ندارد که به اشتباه فکر کنید ما به آپدیت کردن این بازی ادامه نخواهیم داد. ما مشغول انجام کارهایی مشخص هستیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم به تولید آپدیت‌ها برای بازی طی مدت‌زمان طولانی ادامه بدهیم. موارد سرگرم‌کننده و باحال زیادی داریم که نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها با مردم منتظر بمانیم؛ مواردی فراتر از آپدیت‌های فال‌اوت 76 در سال جاری میلادی».


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده