نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۶

نمایش توانایی‌های شیاطین کندریایی در تریلر Evil Dead: The Game

Saber Interactive تریلر جدیدی از Evil Dead: The Game پخش کرد تا طرفدارها را با قدرت‌های شیاطین کندریایی این بازی آشنا کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Evil Dead: The Game پخش شده است. شیاطین هرگز آرام نمی‌گیرند؛ به‌خصوص وقتی سخن از Deaditeهای مجموعه‌ی Evil Dead به میان می‌آید. اش ویلیامز و دیگر شخصیت‌های مجموعه در بازی Evil Dead: The Game استودیو Saber Interactive با یکدیگر متحد می‌شوند تا جلوی نیروهای تاریکی را بگیرند. البته بازیکن‌ها می‌توانند کنترل شیاطین کندریایی را نیز در دست بگیرند و جلوی قهرمان‌های داستان قد علم کنند. شما می‌توانید تریلر جدید بازی مُرده‌ی شریر را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

تریلر تازه Evil Dead: The Game که بروس کمپبل راوی آن است، نهایتا توانایی‌های Kandarian Demon را به نمایش می‌گذارد. این هیولاها درکنار پرواز در محیط‌ها می‌توانند درخت‌ها، سایر بازمانده‌ها و حتی اتومبیل‌ها را برای آسیب رساندن به اش ویلیامز و همکارانش به تسخیر خود در بیاورند. در مجموع سه گونه‌ی مختلف برای انتخاب در بازی وجود دارد که هر کدام شامل باس‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی می‌شوند. هنریتا توانایی وارد کردن آسیب و ایستادگی دربرابر دشمنان را دارد و الیگوس می‌تواند نامرئی شود و برای مدتی بازمانده‌ها را گیج یا Stun کند.

این بازی دارای نقشه‌های متنوع از جمله کلبه‌ی درون جنگل از سری فیلم‌های Evil Dead و بیش از ۲۵ نوع سلاح نظیر اره‌برقی مشهور اش ویلیامز خواهد بود. مدتی قبل بازی Evil Dead: The Game یک‌بار دیگر با تأخیر مواجه شد و اکنون می‌دانیم که در تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۲ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز) قرار می‌گیرد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی نیز در زمان دیگری به‌دست بازیکن‌های کنسول هیبریدی نینتندو می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده