نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲

مبارزه با دشمنان و موج‌سواری جادویی در تریلر جدید بازی Forspoken

استودیو Luminous Productions در جریان رویداد State of Play یک تریلر از بازی اکشن نقش‌آفرینی Forspoken با تمرکز روی مبارزات و موج‌سواری جادویی پخش کرد.

پس از تأخیر بازی Forspoken، چند تریلر گیم‌پلی از آن پخش شد و بازیکن‌ها را با جنبه‌های مختلف این محصول اکشن نقش‌آفرینی استودیو Luminous Productions آشنا کرد. مدتی قبل رسانه‌ی گیم اینفورمر اطلاعاتی را از بازی به اشتراک گذاشت و با فاصله‌ی کوتاهی یک تریلر با تمرکز روی طلسم‌های مختلف به نمایش درآمد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر کاملا جدیدی از فوراسپوکن توسط شرکت اسکوئر انیکس در جریان رویداد State of Play اخیر پخش شده است. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای تریلر جدید بازی Forspoken بپردازید که در رویداد اخیر پلی استیشن پخش شد.

دانلود از آپارات

تریلر تازه بخش‌های مختلفی از بازی Forspoken را به تصویر می‌کشد، اما تمرکز اصلی آن روی نمایش مبارزات است. افزون‌براین، تعداد زیادی از دشمنان ازجمله یک اژدهای عظیم‌الجثه و موجودات جهش‌یافته به‌وسیله‌ی The Break در این تریلر قابل مشاهده هستند. فری، قهرمان فوراسپوکن از طلسم‌های قدرتمند مختلفی برای مبارزه با دشمنان استفاده می‌کند. در این بین گزینه‌های جالبی مانند تخته‌ی موج‌سواری جادویی برای عبور از آب نیز بازی وجود دارد.

بازی Forspoken دارای سه حالت بصری مختلف روی کنسول نسل ۹ شرکت سونی است. اولین آن‌ها حالت Performance است که این بازی نقش‌آفرینی را با وضوح تصویر 1440p در نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌کند. در ادامه حالت گرافیکی را داریم که در وضوح تصویر 4K و نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود. در پایان نیز یک حالت ری-تریسینگ برای بازی درنظر گرفته شده است که هنوز جزئیات زیادی از آن نظیر رزولوشن و فریم‌ریت در دست نیست.

تصویر رسمی بازی Forspoken، انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 از استودیو Luminous Productions شرکت اسکوئر انیکس

بازی Forspoken برای انتشار در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۹ مهر ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی برای ۲۴ ماه در انحصار زمانی کنسولی PS5 شرکت سونی است و یکی از اولین آثار شرکت Square Enix به‌حساب می‌آید که روی پلتفرم PC هم با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد. طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار جزئیات و پخش تریلرهای بیشتر از بازی فوراسپوکن در هفته‌های آینده باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده