// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۱۱

نبرد با دایناسورها در تریلر رونمایی از بازی Exoprimal کپکام

شرکت کپکام در ابتدای قسمت جدید برنامه State of Play سونی به رونمایی از بازی جدید خود با نام Exoprimal پرداخت.

بازی جدید کپکام به اسم Exoprimal معرفی شد و طی سال ۲۰۲۳ روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. گیمرها در Exoprimal مشغول کنترل لباس‌های جنگی بسیار پیشرفته خواهند بود تا به جنگ تعداد زیادی از دایناسورهای خطرناک بروند. Exofighterها از قابلیت‌های متفاوتی برخوردار هستند که براساس توضیحات سازندگان، به خوبی روی گیم‌پلی بازی تاثیر می‌گذارند.

بازی Exoprimal در سال ۲۰۴۳ میلادی جریان دارد و باز شدن برخی از پورتال‌ها در جهان آن کاری می‌کند که دایناسورهای گوناگون وارد شهر شوند. کپکام تایید کرد که Exoprimal یک بازی آنلاین اکشن مبتنی بر فعالیت تیمی است که در آن بازیکن‌ها به‌صورت چندنفره سراغ ازبین‌بردن دایناسورها با تجهیزات پیشرفته می‌روند.

دانلود ویدیو از آپارات

براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که Dino Survival قرار است حالت اصلی بازی باشد و بازیکن‌ها را به مأموریت‌های مختلف می‌فرستد. شما می‌توانید لباس جنگی پیشرفته‌ی خود را در جریان نبرد عوض کنید؛ البته به این شرط که ریسک آسیب‌پذیری طی مدت‌زمان تغییر را بپذیرید.

در Exoprimal بازیکن‌ها علاوه‌بر نبرد با دایناسورها مشغول رقابت با یکدیگر می‌شوند. بازی قرار است گیمرها را مدام در دو گروه پنج‌نفره قرار بدهد و هر بار اعضای گروهی برنده خواهند بود که زودتر از پس انجام مأموریت‌ها بربیاید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده