// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷

نمایش طلسم‌ها و محیط بزرگ بازی Forspoken در تریلر جدید

درحالی‌که حدود هفت ماه تا عرضه‌ی Forspoken باقی مانده است، تریلر کوتاه جدید بازی پخش شد و مجله‌ی گیم اینفورمر اطلاعات زیادی را درباره‌ی آن منتشر می‌کند.

پرونده‌ی اصلی جدیدترین شماره از مجله Game Informer به ارائه‌ی تازه‌ترین اخبار بازی Forspoken می‌پردازد. این بازی جهان-باز اکشن RPG (نقش‌آفرینی) تک‌نفره که با یک طرح خاص از یوکی ماتسوزاوا روی کاور شماره‌ی جدید مجله‌ی گیم اینفورمر قرار گرفت، قدرت‌های مختلفی را در اختیار شخصیت اصلی خود با نام فِرِی (Frey) می‌گذارد؛ تا او در سرزمین Athia سراغ انجام مراحل اصلی و فرعی گوناگون، پشت سر گذاشتن محیط‌های گسترده و استفاده از طلسم‌های جادویی متفاوت برود.

گیم اینفورمر به حدود ۳۰ دقیقه فوتیج تازه از گیم‌پلی بازی Forspoken دسترسی دارد و به‌زودی تریلر 4K جدید آن را تقدیم بازیکن‌ها خواهد کرد. دشمن‌های مختلف، طلسم‌های تازه و منطقه‌ای ویژه به اسم Avoalet برخی از موارد متعلق به جهان بازی Forspoken هستند که برای اولین‌بار طی تریلر گیم‌پلی جدید، مخاطب فرصت نگاه انداختن به آن‌ها را پیدا خواهد کرد. فعلا فقط می‌توانیم ویدیو جدید کوتاه پخش‌شده از سوی گیم اینفورمر را ببینیم که شامل بخش‌هایی از نمایش‌های قبلی بازی و چند ثانیه فوتیج جدید است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Forspoken در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر ۱۴۰۱) روی پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی به‌دست گیمرها می‌رسد. استودیو Luminous Productions که به خاطر کار روی بازی Final Fantasy XV شناخته می‌شود، سازنده‌ی این اثر جدید شرکت Square Enix است؛ اثری که حداقل به مدت دو سال در انحصار کنسولی PS5 سونی می‌ماند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده