نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲

بازی F1 Manager 2022 معرفی شد

استودیوی Frontier Developments با انتشار یک تریلر از بازی F1 Manager 2022 رونمایی کرد. این بازی در تابستان ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

روز گذشته استودیوی بریتانیایی Frontier Developments با انتشار یک تریلر از بازی مدیریت شبیه‌ساز F1 Manager 2022 رونمایی کرد. این استودیو که ساخت بازی‌هایی مانند Jurassic World Evolution و Elite Dangerous را در کارنامه دارد، علاوه‌بر توسعه، ناشر این بازی ریسینگ نیز خواهد بود.

این بازی در حال حاضر برای عرضه در فصل تابستان برنامه‌ریزی شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، F1 Manager 2022 به‌جای مسابقات مرسوم فرمول یک مجموعه F1 ساخته‌ی استودیو کدمسترز، مانند سری پرطرفدار Football Manager بازیکنان را در موقعیت هدایت یک تیم اتوموبیل‌رانی و مسائل مربوط‌به مدیریت مالی این تیم‌ها قرار می‌دهد. در این بازی که تا حدودی از بخش محبوب My Team بازی F1 2020 الهام گرفته است، بازیکنان می‌توانند مدیریت یکی از ۱۰ تیم لیگ فرمول یک را برعهده بگیرند.

البته برخلاف بازی F1 2020 امکان هدایت مستقیم رانندگان در این بازی امکان‌پذیر نخواهد بود اما بازیکنان می‌توانند به استخدام مهندسان و رانندگان مشهور، ارتقای ماشین‌ها و امکانات زیرساختی تیم‌ها و همچنین مدیریت امور مالی و اسپانسرینگ تیم‌های تحت هدایت خود بپردازند. همچنین رانندگان مسابقات قهرمانی فرمول ۲ و فرمول ۳ نیز در فهرست رانندگان در دسترس این بازی حضور دارند. شما می‌توانید تیزر تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

F1 Manager 2022 اولین بازی در این سبک از زمان عرضه‌ی بازی شبیه‌ساز F1 Manager توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۰ به‌حساب می‌آید. این اولین بازی تحت قرارداد امضا شده فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی و شرکت Frontier Developments برای لایسنس مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک خواهد بود. این توافق که در ماه مارس سال ۲۰۲۰ صورت گرفت، به استودیوی Frontier Developments حق ساخت بازی‌های متفاوت از مسابقات فرمول یک تا سال ۲۰۲۵ را می‌دهد.

البته آغاز ساخت بازی های جدید تا حد زیادی به موفقیت‌های F1 Manager 2022 در میان هواداران ورزش اتومبیل‌رانی و منتقدان بستگی خواهد داشت. هنوز ویدیویی از گیم‌پلی درون بازی منتشر نشده است، اما به‌گفته توسعه‌دهندگان استودیوی Frontier Developments می‌توانیم در ماه‌های آینده منتظر انتشار نمایش‌های بیشتری از این بازی و تاریخ عرضه‌ی دقیق آن باشیم.

بازی شبیه‌ساز مدیریت F1 Manager 2022 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین فروشگاه اپیک گیمز و استیم در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده