نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹

تمایل سازنده Dying Light 2 به افزودن گزینه نیو گیم پلاس

شرکت تک‌لند به‌طور جدی به افزودن گزینه‌ی نیو گیم پلاس به بازی Dying Light 2 Stay Human فکر می‌کند، اما ظاهرا طرفدارها باید کمی برای آن منتظر بمانند.

در گذشته شرکت تک‌لند اعلام کرد که با انتشار مداوم به‌روزرسانی‌ها و محتوای تازه حداقل تا پنج سال از بازی Dying Light 2 Stay Human پشتیبانی خواهد کرد. آن‌ها در هفته‌های پس از عرضه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز نیز تعدادی به‌روزرسانی و بسته‌ی الحاقی مختلف برای آن منتشر کردند. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که طرفدارها می‌توانند انتظار راه‌یابی گزینه‌ی نیو گیم پلاس به Dying Light 2 را در آینده‌ی نه‌چندان دور داشته باشند.

شرکت Techland اخیرا در پاسخ به درخواست یکی از بازیکن‌های مبنی‌بر افزودن گزینه‌ی New Game Plus به بازی Dying Light 2 Stay Human گفت که «به‌طور جدی در فکر انجام این کار است». البته طرفدارها باید انتظارات خود را پایین بیاورند؛ زیرا توسعه‌دهنده‌ی بازی می‌گوید که «هنوز برای دادن قول راه‌یابی این گزینه خیلی زود است». گزینه‌ی نیو گیم پلاس موردی است که بازیکن‌ها دوست دارند تا در اکثر بازی‌ها به‌خصوص در آثار نقش‌آفرینی وجود داشته باشد؛ بنابراین امیدواریم که این گزینه هر چه زودتر در دسترس بازیکن‌های Dying Light 2 قرار بگیرد.

بازی Dying Light 2 Stay Human درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ترسناک که به استثنای مقدمه می‌توان تمام بخش‌های آن را به‌صورت کوآپ تجربه کرد، دارای ۴۰ هزار خط دیالوگ است. شرکت تک‌لند تابه‌حال زمان دقیق راه‌یابی قابلیت کو-آپ به این بازی را اعلام نکرده است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران این کنسول هیبریدی شرکت نینتندو قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده