// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵

احتمال اضافه شدن ورزش‌ های بیشتر به بازی Nintendo Switch Sports

باتوجه‌به اطلاعات به‌دست آمده از داده‌کاوی‌ها، ممکن است دو ورزش داج بال و بسکتبال به Nintendo Switch Sports اضافه شود.

معرفی بازی Nintendo Switch Sports احتمالاً یکی از غافلگیرکننده‌ترین معرفی‌هایی بود که طی مراسم نینتندو دایرکت ماه گذشته اعلام شد؛ زیرا به هر حال هیچ یک از ما واقعاً انتظار نداشتیم دنباله‌ی معنوی Wii Sports در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. این بازی در زمان عرضه، ۶ ورزش قابل بازی خواهد داشت و هفتمین ورزش که گلف است، به‌عنوان محتویات پس از عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت.

داده‌کاوان اطلاعات جدیدی را به‌دست آورده‌‌اند که نشان می‌دهد ممکن است اتفاقات بیشتری نیز در راه باشد. در صفحه‌ی توییتر Wipeoutjack7، اخیراً شواهدی به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد در حین جست‌وجو در فایل‌های بازی، به‌لطف تست بازی آنلاین اخیر آن به ورزش‌هایی از جمله بسکتبال و داج‌ بال اشاره شده است که در زمان عرضه در بازی گنجانده نشده‌اند.

اینکه آیا این‌ ورزش‌ها به‌عنوان محتویات پس از عرضه برنامه‌ریزی شده‌اند یا نه در حال حاضر مشخص نیست. همیشه اطلاعاتی که داده‌کاوی نشان می‌دهد مطابق با واقعیت نیست و احتمال دارد درنهایت رنگ واقعیت به خود نگیرند، اما با این وجود احتمال دارد که این اطلاعات درست باشد. در هر حال باید منتظر اعلامیه رسمی نینتندو در مورد اضافه شدن دو ورزش بسکتبال و داج‌بال به بازی Nintendo Switch Sports بمانیم.

نتایج داده‌کاوی بازی نینتندو سوییچ اسپورتس

بازی Nintendo Switch Sports در تاریخ ۹ اردیبهشت (۲۹ آوریل) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده