نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

تأخیر بازی The Settlers تا زمانی نامعلوم

شرکت یوبیسافت با درنظرگرفتن بازخورد بازیکن‌ها از نسخه‌ی بتای خصوصی تصمیم گرفت که انتشار بازی The Settlers را به زمان دیگری موکول کند.

بازی The Settlers شرکت یوبیسافت یک ریبوت شهرسازی RTS (همزمان) است که برای عرضه در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) در نظر گرفته شده بود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه‌دهندگان پس از برگزاری بتای خصوصی بازی که تحت تأثیر رویکرد تازه با بازخوردهای متفاوتی روبه‌رو شد، تصمیم به تأخیر آن گرفتند. اکنون بازی The Settlers در زمان نامعلوم دیگری در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

توسعه‌دهنده‌ی بازی The Settlers با انتشار توئیت جدیدی تأیید کرد که با مرور بازخوردهای بازیکن‌ها از نسخه‌ی بتای خصوصی متوجه شده است که هنوز کیفیت محصول مطابق انتظارات آن‌ها نیست. این تأخیر به سازنده‌ی بازی اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری را صرف بهبود بازی و افزایش کیفیت آن کند که به‌عنوان اولیت اصلی آن‌ها مطرح است. جزئیات بیشتری از میزان پیشرفت توسعه‌ی بازی The Settlers نیز «در زمان مقرر» در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد.

این اولین تأخیر The Settlers نیست و این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد و عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد. این بازی پس از آن دوباره تا تاریخ نامعلوم دیگری به تأخیر افتاد؛ تا اینکه شرکت یوبیسافت در اوایل سال جاری با پخش تریلر‌های گیم‌پلی جدیدی تاریخ انتشار آن را تعیین کرد. شاید سازنده‌ی بازی بخواهد در آینده برای آزمایش تغییرات تازه نسخه‌ی بتای دیگری را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد، اما درحال‌حاضر چیزی مشخص نیست. طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار جزئیات تازه از بازی The Settlers منتظر بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده