نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

کشف آیتم های احتمالی بخش Factions در The Last of Us Part 2

یک استخراج‌کننده‌ی داده با کاوش در فایل‌های بازی The Last of Us Part 2 آیتم‌هایی را کشف کرد که احتمالا به بخش چندنفره‌ی آن مربوط است.

بازی آنلاین مولتی‌پلیر جدید در جهان The Last of Us هنوز رسما معرفی نشده است. اما می‌دانیم که این بازی در ابتدا بخش Factions بازی The Last of Us Part II بود که با گذر زمان به مراتب بزرگ‌تر از هر تجربه‌ی مولتی‌پلیر دیگر ناتی داگ تا به امروز شد. اما احتمالا طرفدارها اکنون می‌توانند نگاهی به نسخه‌های اولیه‌ی برخی از آیتم‌های آن داشته باشند.

با اینکه اطلاعات زیادی از Factions جدید در دست نیست، می‌دانیم که درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و به‌عنوان یک تجربه‌ی مستقل جاه‌طلبانه معرفی می‌شود. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا جزئیاتی از این بخش ازطریق یک منبع غیرمنتظره فاش شده است.

یک داده‌کاو با نام Specializer که قبلا در فایل‌های بازی The Last of Us Part 2 کاوش و جزئیات احتمالی جدیدی از بخش چندنفره‌ی آن کشف کرده بود، به‌تازگی دوباره این کار را انجام داده است. این استخراج‌کننده‌ی داده اخیرا ویدیویی را برای نمایش سه مدل زره با نام‌های «زره پلیس سطح ۱»، «زره مشکی ساده سطح ۲» و «زره نظامی مناسب استتار سطح ۳» بارگذاری کرده است که در فایل‌های بازی باقی مانده بود. درضمن این داده‌کاو با انتشار ویدیو دیگری یک مدل جت-پک را نیز نشان داده است که احتمالا به برخی از امکانات جالب‌توجه بخش چندنفره‌ی بازی اشاره دارد.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

البته این نمی‌تواند مهر تأییدی برای وجود این موارد در نسخه‌ی نهایی بازی The Last of Us: Factions (یا هر نام دیگری که درنهایت برای آن درنظر گرفته می‌شود) باشد. این احتمال وجود دارد که برنامه‌ها تغییر کرده باشند یا استودیو ناتی داگ هرگز قصد گنجاندن این آیتم‌ها به همین شکل در بخش چندنفره را نداشته است. بالاخره اکنون حدود ۲۰ ماه از عرضه‌ی بازی The Last of Us Part II می‌گذرد و همه‌ی این فایل‌ها قدیمی محسوب می‌شوند. بااین‌وجود شاید این موارد می‌توانند به مسیری اشاره داشته باشند که بخش چندنفره‌ی بازی در پیش خواهد گرفت.

هنوز معلوم نیست که استودیو ناتی داگ چه زمانی اطلاعات بیشتری از Factions جدید سری بازی لست آو آس را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. هرچند شایعاتی از عرضه‌ی این بازی چندنفره و ریمیک بازی The Last of Us تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی به گوش می‌رسند. اگر این شایعه‌ها درست باشند، احتمالا طرفدارها نباید زمان زیادی را برای انتشار اطلاعات رسمی از سوی شرکت سونی و استودیو ناتی داگ منتظر بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده