نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴

تریلر جدید گیم پلی بازی انحصاری Kirby and the Forgotten Land

تریلر جدید بازی موردانتظار Kirby and the Forgotten Land به نمایش گیم‌پلی کوآپ بازی می‌پردازد.

در فاصله‌ی یک ماه مانده به عرضه‌ی جدیدترین بازی از مجموعه‌ی محبوب کربی، حالا نینتندو تریلر گیم‌پلی تازه‌ای از این بازی منتشر کرده است که بخش کواپ دونفره و مناطق مختلف بازی را به نمایش می‌گذارد.

براساس اطلاعات منتشرشده، در حالت کواپ بازیکنان می‌توانند در نقش دو شخصیت کربی و Bandana Waddle-Dee به تجربه تمامی مراحل اصلی مراحل و مینی‌گیم‌های متنوع بازی بپردازند. در این تریلر همچنین رویارویی کربی با اعضای گروه Beast Pack را مشاهده می‌کنیم که به‌عنوان دشمنان اصلی این نسخه از مجموعه بازی Kirby شناخته می‌شوند. سه کاراکتر با نام‌های Clawroline ،Gorimondo و Sillydillo هدایت این گروه را برعهده دارند که هر سه برای اولین‌بار در این نسخه به دنیای شخصیت‌های کربی راه پیدا می‌کنند. موجودات Waddle Dee نیز این‌بار به‌عنوان دوست و همراه درکنار کربی و Elfilin برای شکست دادن گروه Beast Pack حضور خواهند داشت.

یکی دیگر از موارد جدیدی که در این بازی وجود دارد، حالت Mouthful Mode است که به کربی اجازه می‌دهد تا به شکل تعدادی از اشیا متفاوت دربیاید. این قابلیت که شباهت‌های زیادی به کلاه ماریو در بازی Super Mario Odyssey دارد، قابلیت‌های کنترل مواردی مانند ماشین‌ها، لامپ ها و مخروط‌های ترافیکی موجود در سرزمین New World را به بازیکنان می‌دهد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Kirby and the Forgotten Land در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) به‌صورت انحصاری و با قیمت ۶۰ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. طبق اطلاعات قرارگرفته روی صفحه رسمی بازی در فروشگاه eShop نینتندو، کاربران برای دانلود این بازی پلتفرمر سه‌بعدی که توسط استودیوی ژاپنی HAL Laboratory ساخته می‌شود، به ۵.۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی احتیاج خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده