نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۷

عرضه رایگان بازی Knockout City از چند ماه بعد

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Velan اعلام کرد که بازیکنان از ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ می‌توانند به تجربه‌ی رایگان بازی Knockout City بپردازند.

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی Velan اعلام کرد که با شروع فصل جدید بازی Knockout City تمامی بازیکنان قادر هستند به‌صورت رایگان به تجربه‌ی این اثر بپردازند. به‌گفته‌ی استودیوی سازنده، با رایگان شدن تجربه‌ی بازی Knockout City امکان معرفی آن به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان به وجود می‌آید و روند رشد جامعه‌ی مخاطبان بازی رشد چشمگیری خواهد داشت. پس به‌زودی قرار است بازی Knockout City به‌صورت کاملا رایگان در دسترس عموم بازیکنان قرار گیرد. پیش از این استودیوی Velan این بازی را روز اول عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌پس و چندی بعد روی سرویس پلی استیشن پلاس منتشر کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده، فرایند رایگان شدن بازی Knockout City احتمالا از ماه ژوئن و همزمان با انتشار برنامه‌های استودیوی سازنده برای سال دوم این بازی آغاز خواهد شد. به‌گفته‌ی استودیوی Velan، بازیکنانی که اقدام به خرید بازی Knockout City کرده‌اند نیز یک باندل Loyalty شامل امتیاز، آیتم‌های تزئینی و دو هزار Holobux که واحد پول داخل بازی به شمار می‌آید، هدیه خواهند گرفت.

تغییر بزرگ دیگری که برای آینده‌ی بازی Knockout City رخ داده است، مربوط‌به ناشر آن می‌شود. از زمان عرضه‌ی این بازی، شرکت الکترونیک آرتز به‌عنوان ناشر آن شناخته می‌شد. اما به‌تازگی خود استودیو Velan وظیفه‌ی انتشار و پشتیبانی از بازی را بر عهده گرفته است. تیم سازنده ضمن تشکر از حمایت شرکت EA در طول ماه‌های پس از عرضه، اعلام کرد که با به‌دست گرفتن حق انتشار بازی Knockout City قادر خواهد بود برنامه‌های خود را برای این محصول به‌طور کامل محقق سازد.

بازی Knockout City

در بیانیه‌ی استودیوی بازی‌سازی Velan می‌خوانیم: «از روز نخست تأسیس استودیو برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد و انقلابی به جامعه‌ی مخاطبان فوق‌العاده‌ی خود تلاش کرده‌ایم. البته ما نمی‌توانستیم بدون حمایت‌های باورنکردنی شرکت الکترونیک آرتز، بازی Knockout City را در سطحی جهانی به بازیکنان معرفی کنیم. اکنون قصد داریم تجربه‌ی این بازی را کاملا رایگان کنیم تا در قدم بعدی مسئولیت انتشار آن را بر عهده بگیریم و بیشتر از قبل با جامعه‌ی مخاطبان به تعامل و همکاری بپردازیم.

ما برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای Knockout City خواهیم داشت و به‌دست گرفتن مسئولیت انتشار آن ما را قادر می‌سازد تا به‌صورت کامل چشم‌اندازهای بلندمدت خود برای آینده‌ی این بازی را محقق کنیم. چیزهای زیادی در راه است و این تازه ابتدای مسیر جدید ما خواهد بود».

در ادامه استودیوی Velan اعلام کرد که هنوز کارهای زیادی باقی مانده است که باید قبل از رایگان شدن کامل بازی Knockout City انجام شوند و تیم سازنده با تمام قوا در حال انجام اقدامات ضروری است. به همین خاطر فصل پنجم Knockout City به اندازه‌ی فصل‌های قبلی محتوای تازه نخواهد داشت و انتشار فصل پنجم Brawl Pass نیز کاملا منتفی شده است. بااین‌حال این کاستی‌ها موقتی خواهند بود. بازیکنان در فصل ششم Knockout City به انواع نقشه و توپ‌های کاملا جدید دسترسی خواهند داشت و محتویات تزئینی ارزشمندی را در فصل ششم Brawl Pass پیدا می‌کنند.

بازی آنلاین Knockout City هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نظرات خود پیرامون رایگان شدن تجربه‌ی این بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده