نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸

اضافه شدن محتوای NieR:Automata به بازی آنلاین Babylon's Fall

محتوای خاصی از بازی محبوب Nier: Automata در فصل اول بازی Babylon's Fall در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

یک هفته مانده به انتشار جدیدترین اثر استودیوی بازی‌سازی ژاپنی پلاتینیوم گیمز، این شرکت با همکاری اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از بازی Babylon's Fall را پخش کرده است که از پیوند دو دنیای Babylon's Fall و Nier: Automata خبر می‌دهد. این همکاری معرفی‌شده بخشی از محتوای اولین فصل بتل‌پس بازی خواهد بود که Eternal Tower نام دارد.

موارد جالبی از جهان بازی Nier: Automata مانند اسکین‌هایی براساس شخصیت‌های 2B ،A2 ،9S ،Commander White و Operator 210، انواع جدید از دشمنان و یک سیاه‌چاله‌ی الهام‌گرفته از طراحی مناطق Machine Village و Amusement Park از جمله مواردی هستند که در این رویداد محدود در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

بازیکنان فرصت دارند تا در جریان هر سیزن از بازی که به‌طور متوسط سه ماه طول می‌کشد، به دو بتل‌پس جداگانه در بازی دست پیدا کنند. دسترسی به Free Battle Pass برای تمامی کاربران رایگان است اما برای دستیابی به آیتم‌های بتل‌پس پرمیوم، کاربران باید به مقدار ۱۰۰۰ واحد پول داخل بازی را پرداخت کنند. بتل پس رایگان شامل چیزی در حدود ۳۰ آیتم تزئیناتی و تجهیزات است و بتل پس پرمیوم بیش از ۱۰۰ آیتم و موارد متفاوت را در اختیار کاربران می‌گذارد.

البته در جهت معرفی بیشتر بازی و آشنایی بازیکنان با شیوه کارکرد فروشگاه بازی، بتل پس پرمیوم در سیزن اول از محتوای فصلی بازی به‌صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران بازی قرار دارد و با تکمیل سطوح مختلف آن کاربران می‌توانند ۵۰۰ واحد از ارز درون‌برنامه‌ای Garaz را دریافت کنند. همچنین تریلر جدیدی پخش است که حالت‌های بازی، زره‌ها و باس‌فایت‌های جدید، یک سلاح معرفی‌نشده و دیگر محتوای داستانی تازه را به نمایش می‌گذارد.

تماشا در کانال یوتیوب Square Enix

همچنین روز گذشته اسکوئر انیکس پست جدیدی در بلاگ رسمی پلی استیشن منتشر کرد که به تشریح سیستم مبارزات بازی و محتویات در دسترس دموی آن می‌پردازد. درکنار این اطلاعات، تریلر دیگری نیز از بازی با عنوان Combat 101 منتشر شده است که به معرفی سلاح‌ها و تجهیزات متفاوت Babylon's Fall می‌پردازد.

براساس اطلاعات منتشرشده، در این بازی بازیکنان هدایت شخصیت‌هایی به‌نام Sentinel را بر عهده دارند. این نیروهای زندانی که مجبور به فرمان‌برداری از Empire هستند، به واسطه دستگاهی که به پشت‌شان متصل شده است، قدرت‌های خارق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اند و در طول بازی وظیفه دارند تا از رازهای برج بلند Ziggurat را کشف کنند. این دستگاه‌ همچنین به بازیکنان امکان حمل دو سلاح مخصوص و متفاوت با دو سلاح اصلی را می‌دهد. البته استفاده از این سلاح‌های خاص به میزان خاصی محدود شده است و بازیکنان باید برای استفاده از آن‌ها تا پر شدن دوباره‌ی نوار Spectral Energy منتظر بمانند.

یکی دیگر از قدرت‌های دستگاه خاص، حرکت‌هایی با عنوان Gutwork Actions است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به قدرت‌های خاصی ماند استفاده از جادوی سیاه برای غلبه بر حریفان و دریافت Skill Point و HP از دشمنانی که ضعیف شده‌اند، دست پیدا کنید.

هر کدام از سلاح‌های بازی، ارتقاها و برتری‌های مخصوص به‌خود را دارند و با استفاده‌ی هرچه بیشتر از آن‌ها می‌توانید به این آپگریدها و مهارت‌های بالاتر برسید. برای مثال در روبه‌رویی با دشمنانی که پرواز می‌کنند، استفاده از سلاح‌های دوربرد مانند کمان بهترین رویکرد است. هنگام مواجه با حریفانی که از سپر استفاده می‌کنند، به‌کار بردن چکش‌ها و دیگر سلاح‌های سنگین می‌تواند به‌راحتی گارد آن‌ها را بشکند و در مبارزات بازی شما را یک‌قدم جلوتر از حریفان قرار دهد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

استودیو بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز همچنین پیش از این اعلام کرده بود که یک نسخه‌ی دمو از بازی در دسترس کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد. در قالب این دمو بازیکنان می‌توانند به همراهی چهار کاربر دیگر قسمت محدودی از افتتاحیه‌ی بازی Babylon’s Fall را تجربه کنند. تمامی پیشرفت‌ها و لول‌آپ‌های صورت‌گرفته در جریان این دمو نیز در هنگام خریداری بازی به نسخه اصلی منتقل می‌شود. این دمو از همین حالا در استور پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس بازیکنان قرار دارد. نسخه PS5 این دمو حجمی در حدود ۹/۷ گیگابایت دارد.

هنوز جزئیات بیشتری از امکان بازی بین‌پلتفرمی (کراس پلی) و ذخیره‌سازی یکپارچه بین نسخه‌های کنسول و کامپیوتر بازی منتشر نشده است. بازی لایو سرویس Babylon’s Fall در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه خواهد شد. چند روز قبل بالاخره مراحل ساخت Babylon’s Fall به پایان رسید.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PS Blog eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده